پنج پویانمایی کانون به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران راه یافت

پنج پویانمایی از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به بخش‌های مسابقه پویانمایی و مسابقه آثار تجربی سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران راه پیدا کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، چهار پویانمایی کانون به بخش مسابقه پویانمایی جشنواره فیلم کوتاه تهران و یک پویانمایی دیگر کانون نیز به بخش فیلم تجربی سی‌ونهمین دوره این جشنواره راه یافتند.

بر همین اساس اعضای هیات انتخاب و داوری بخش پویانمایی شامل مریم کشکولی‌نیا، هادی محمدیان و محمدامین همدانی، پویانمایی‌های «آسمان دوست داشتنی» به کارگردانی امیر مهران، «جایگزین» به کارگردانی عبدالله علیمراد، «سمپاش» به کارگردانی فرنوش عابدی و «زمین بازی» به کارگردانی سمانه اسدی همه از تولیدات امور سینمایی کانون را به عنوان نامزد این بخش معرفی کردند.

دبیرخانه این رویداد هنری، اسامی ۲۵ انیمیشن را به عنوان نامزد بخش پویانمایی این دوره از جشنواره معرفی کرد که چهار اثر آن به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است.

همچنین هیات انتخاب و داوری آثار تجربی سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه متشکل از مسعود مددی، سعید نجاتی و تی‌یام یابنده، اسامی ۱۳ فیلم تجربی را به عنوان نامزد اعلام کرد که پویانمایی «گیلگمش» به کارگردانی حسین مرادی‌زاده و تهیه کنندگی کانون پرورش فکری در این میان به چشم می‌خورد.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =