درخشش اعضا، مربیان و کارشناسان کانون استان کرمانشاه در جشنواره های کشوری

اعضا، مربیان و کارشناسان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه‌های برتر در جشنواره‌های کشوری شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با اعلام نتایج جشنواره‌ رضوی «سلام بر خورشید» و سوگواره عاشورایی کانون قزوین، یک عضو، یک مربی ادبی و دو کارشناس کانون استان موفق به کسب رتبه‌های برتر در این برنامه‌های ملی شدند.

بر همین اساس، محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: برگزیدگان سیزدهمین سوگواره سراسری عاشورایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در حالی معرفی شدند که «فرزانه لطیفی»، کارشناس هنری کانون استان موفق به کسب رتبه برتر در بخشتصویرسازی بزرگسال و نازنین انور، عضو کانون در بخش عکاسی کودک شدند.

خیاط‌زنجانی همچنین گفت: فاطمه ناظری، کارشناس ادبی و سمیه قبادی، مربی ادبی کانون استان کرمانشاه نیز توانستند در جشنواره ادبی رضوی «سلام بر خورشید» از سوی آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به عنوان شاعران برگزیده معرفی شوند.

فراخوان شعر و داستان رضوی هم­زمان با برپایی جشن­‌های دهه­ کرامت و به منظور تکریم مقام والای امام هشتم شیعیان، حضرت امام رضا(ع) منتشر شد.

این رویداد با هدف پاسداشت مقام والای معنوی و ادای احترام به ساحت مقدس حضرت امام رضا(ع)، تولید آثار فاخر ادبی با محوریت موضوعی امام رضا(ع)، ایجاد روحیه نشاط و تعلق سازمانی در بین همکاران برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =