کاروان تماشاخانه‌های سیار کانون به مرز مهران و خسروی سفر می‌کند

تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «۱۰ روز با کاروان فرهنگی هنری تماشاخانه‌های سیار کانون» میهمان زائران اربعین حسینی می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، چهار تماشاخانه سیار کانون همزمان با راه‌پیمایی اربعین حسینی در مرز مهران، خسروی، مسجد جمکران و میدان شهدای تهران به اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی می‌پردازند.

یکی از این تماشاخانه‌ها روز ۱۷ شهریور سفر خود را از تهران آغاز کرد و روز ۱۹ شهریور با استقرار در قرارگاه یگان ویژه فراجا با عنوان «قرارگاه پنج تن آل عبا» در پایانه مرزی مهران خدمات خود را به زائران کودک و نوجوان ارایه می‌کند.

تماشاخانه دیگر نیز از همین روز راهی خسروی شد و از روز ۱۹ شهریور با برگزاری برنامه‌های فرهنگی‌هنری در قرارگاه یگان ویژه پایانه مرزی خسروی به ارائه خدمات به زائران حضرت سیدالشهدا می‌پردازد.

یک دستگاه تماشاخانه سیار دیگر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با استقرار در صحن اصلی مسجد جمکران از روز ۲۱ شهریور میزبان زائران ایرانی و غیرایرانی می‌شود.

آخرین تماشاخانه سیار کانون روز اربعین حسینی در میدان شهدای تهران به ارائه خدمات فرهنگی هنری به کودکان و نوجوانان می‌پردازد.

اجرای نمایش، نقالی، اکران فیلم‌های کوتاه، نوحه‌سرایی، معرفی کتاب، مسابقه‌های دینی و... از جمله برنامه‌هایی است که تماشاخانه‌های سیار کانون در این روزها برای کودکان و نوجوانان زائر برگزار می‌کنند.

کاروان تماشاخانه‌های سیار کانون به مرز مهران و خسروی سفر می‌کند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =