مراکز کانون استان کرمانشاه، میزبان جلسه شورای فرهنگی استان می‌شوند/اولین میزبان؛ مرکز شماره ۸

جلسه شورای فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با حضور «محمد خیاط‌زنجانی»، سرپرست کانون استان، اعضای این شورا، روز سه‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ و به میزبانی مرکز شماره ۸ کانون کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، جلسه شورای فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با حضور محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان، اعضای این شورا، روز سه‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ و به میزبانی مرکز شماره ۸ کانون کرمانشاه برگزار شد.

خیاط‌زنجانی، برگزاری جلسه‌های شورای فرهنگی در مراکز را با هدف مشارکت همکاران در فرآیند تصویب برنامه‌ها و آشنایی آنان با کیفیت برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های اجرایی استان عنوان کرد.

سرپرست کانون استان کرمانشاه همچنین افزود: هدف ما این است که با نگاه جمعی به مراکز کانون نگاه کنیم و امیدواریم این اتفاق، برکات خوبی هم به همراه داشته باشد.

خیاط‌زنجانی با اشاره به تمرکززدایی برنامه‌ها از مرکز استان به شهرستان‌ها، گفت: یکی از برنامه‌های ما این است که هر ماه از سال را به نام یکی از شهرهای استان نامگذاری کرده و به این ترتیب، اجرای برنامه‌های استانی را به همکاران مراکز در شهرستان‌ها واسپاری کنیم.

در ادامه جلسه، علی واثقی، مربی‌مسئول فرهنگی مرکز شماره ۸ کانون کرمانشاه ضمن خوشآمدگویی به اعضای جلسه شورای فرهنگی کانون استان، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های جاری مرکز پرداخت.

واثقی، برنامه میزبانی مراکز برای برگزاری جلسه‌های شورای فرهنگی کانون استان را طرحی ابتکاری، موثر و سبب ارتباط نزدیکتر میان مراکز با مدیریت و کارشناسان عنوان کرد.

بر همین اساس، در جلسه شورای فرهنگی کانون استان که به میزبانی مرکز شماره ۸ کانون پرورش فکری کرمانشاه برگزار شد، تعیین شیفت کاری مراکز در شش‌ماهه دوم سال، بررسی برنامه‌های ویژه هفته ملی کودک، هفته دفاع مقدس، بررسی شاخص‌های مراکز موفق، و ...به عنوان موضوع‌های این جلسه مورد نقد و بررسی اعضا قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =