برگزاری ۱۴ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در کانون آذربایجان‌غربی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان‌غربی از برگزاری ۱۴ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در مراکز و ستاد کانون استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، زهرا آب‌سوران با اعلام این خبر گفت: حضور در اردوی جهادی با اجرای برنامه‌های فرهنگی، فضاسازی محیطی و تبلیغی، دیدار با خانواده معظم شهدا و برپایی میز خدمت در محوطه فریضه عبادی و سیاسی نماز جمعه ۸ مهر ارومیه از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده کانون استان در ایام هفته دفاع مقدس می‌باشند.

وی حضور در گلزار شهدا، معرفی کتاب، معرفی شخصیت، برگزاری کارگاه سفالگری با عنوان «لاله‌ها»، خوانش شعر با موضوع دفاع مقدس و قصه‌گویی را از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام عنوان کرد.

مدیرکل کانون استان با اشاره به برگزاری کارگاه ادبی با موضوع «سفر به جبهه» افزود: کارگاه نقاشی با عنوان «اگر من یک رزمنده بودم» از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته دفاع مقدس در کانون استان است.

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی همزمان با سراسر کشور از روز ۳۱ شهریور آغاز شده و تا ۶ مهر ۱۴۰۱ ادامه دارد.

برگزاری ۱۴ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در کانون آذربایجان‌غربی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =