کد خبر: 318519
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
جلسه هم اندیشی هفته ملی کودک در کردستان برگزار شد

دیروز اولین جلسه هماهنگی برنامه های هفته ملی کودک با حضور دستگاه‌های مرتبط با با حوزه کودک و نوجوان در محل سالن جلسات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، سرپرست کانون استان کردستان در ابتدای این جلسه ضمن تبریک ماه ربع الاول در سخنانی گفت:  هفته ملی کودک سال ۱۴۰۱ از  ۱۶ تا ۲۲ مهر با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» همزمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز برگزار می شود.

حمیدرضا گوهری با تاکید بر شعار هفته ملی کودک خاطر نشان ساخت: این هفته بهانه‌ای است تا والدین، معلمان، مربیان، و مهمتر از همه مسؤولان در توجه بیشتر به کودکان و نوجوانان این سرمایه‌های اجتماعی و برنامه‌ریزی برای تامین نیازهای اساسی این قشر مهم اهتمام و توجه ویژه داشته باشند.

گوهری ضمن مهم خواندن هفته ملی کودک و نقش موثر دستگاه‌های عضو بر همراهی و همکاری اعضا نسبت به برنامه‌ریزی و همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

 وی در ادامه هفته ملی کودک را فرصتی برای آگاه‌سازی بیشتر جامعه نسبت به حقوق کودکان دانست.

سرپرست کانون استان کردستان تاکید کرد: از آنجا که شخصیت افراد در کودکی شکل می‌گیرد و در بزرگسالی نمود پیدا می‌کند، توجه ویژه به دوره کودکی، در ارتقا و توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه بسیار اثرگذار است.

در ادامه این جلسه حمیدرضا پوررضایی کارشناس مسئول فرهنگی،هنری و ادبی کانون استان برنامه‌های شاخص اداره کل کانون پرورش فکری کردستان اشاره کرد و ضمن بیان انتظارات از دستگاه‌های عضو، خواستار برنامه‌ریزی و همکاری دستگاه‌ها با کانون پرورش فکری به منظور اجرای برنامه‌های فاخر در هفته ملی کودک شد.

لازم به ذکر است، ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۱ در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =