افتتاح مرکز فرهنگی، هنری کانون شهرستان اشکذر

بازدید از پروژه مرکز فرهنگی، هنری کانون و نشست هم‌اندیشی با حضور فرماندار اشکذر، مدیرکل کانون، معاون راه و شهرسازی و نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در فرمانداری اشکذر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ شورای اسلامی شهر مجومرد در آستانه هفته ملی کودک، خواستار تکمیل و راه‌اندازی پروژه مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اشکذر شد.
محمد علی حاتمی ضمن قدردانی از کانون پرورش فکری به دلیل خدمات ارزنده کتابخانه سیار روستایی یزد و اشکذر خواستار سرعت بخشیدن به روند ساخت مرکز ثابت کانون در شهر مجومرد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر مجومرد از دستگاههای مرتبط خواست تا با همکاری و مشارکت، این مرکز را در دهه فجر سال جاری به مرحله افتتاح برسانند.
سیده عالیه قوامی گزارشی از روند ساخت این پروژه طی بیش از ۱۲ سال و نحوه تخصیص بودجه و مشکلات مربوطه ارائه نمود و اذعان کرد این مرکز با در نظر گرفتن فضاهای مجزا برای سالن همایش، کتابخانه کودک و نوجوان، کارگاه سفال و نقاشی، کارگاه نجوم و محوطه مناسب از بهترین نقشه‌های اجرا شده می‌باشد و در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت داشته است ولی هنوز قابل بهره‌برداری نیست و در حال مستهلک شدن است. مدیر کل کانون استان یزد در ارتباط با کمک خیّر نیز افزود:اجرا و تجهیز سالن همایش این مرکز توسط خیّر مشروط به تکمیل محوطه‌سازی است.
محمد علی مظفری معاون ساخت راه و شهرسازی، فرزام الیکایی و محمد حسین مظفری کارشناسان راه و شهرسازی گزارشی از موارد فنی این پروژه ارائه نموده و عدم تخصیص اعتبار کافی را عامل اصلی روند کند تکمیل و طولانی شدن این پروژه دانستند.
مرضیه رفیع زاده کارشناس بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز ضمن ارائه گزارش و بیان مشکلات و موانع مربوطه قول مساعد داد تا جهت اتمام و بهره‌برداری این پروژه حمایت لازم نموده و از دستگاه مجری خواست تا در پیگیری موارد باقیمانده سرعت عمل داشته باشند.

 افتتاح مرکز فرهنگی، هنری کانون شهرستان اشکذر افتتاح مرکز فرهنگی، هنری کانون شهرستان اشکذر افتتاح مرکز فرهنگی، هنری کانون شهرستان اشکذر افتتاح مرکز فرهنگی، هنری کانون شهرستان اشکذر 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =