پیام مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت روز جهانی و هفته‌ی ملی کودک

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت روز جهانی کودک و هفته‌ی ملی کودک پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، مسعود حمیدی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت روز جهانی و هفته‌ی ملی کودک پیامی صادر کرد.
 

بسم الله الرحمن الرحیم   

شانزدهم مهرماه که به نام "روز جهانی کودک" نامگذاری شده است روزی است برای یادآوری و تاکید بر این امر مهم که فعالیت های تربیتی می بایست از سنین کودکی و زمانی که شخصیت کودکان در حال شکل گیری است آغاز شود همچنین این روز جایگاه مهم کودکان و ضرورت حمایت از آنان در همه سطوح را یادآور می شود و البته تحقق این امر می بایست با حضور و مشارکت همه دستگاه هایی که به نوعی با خدمت دهی به کودکان مرتبط هستند دنبال شود.

کودکان ارزشمندترین و گرانمایه ترین سرمایه های این نظام مقدس هستند و لازم است که همگی دست در دست هم نهیم و برای پرورش، آموزش، تعلیم و تربیت آنان از تمام ظرفیت های موجود بهره ببریم تا در آینده این سرمایه های گرانقدر به انسان هایی موفق برای زندگی فردی و اجتماعی خود تبدیل شوند.

اینجانب ضمن تبریک روز جهانی کودک و آرزوی توفیق و سلامتی برای کودکان سرزمین ایران؛ امیدوارم بتوان با عنایت پروردگار الهی شاهد رشد و پرورش کودکانی ار نسل شهید حاج قاسم سلیمانی و در تراز انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایران باشیم‌.

مسعود حمیدی‌نژاد

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =