مهرواره ساخت عروسک های بومی با پوشش اسلامی در شهرستان بدره برگزار شد

به مناسبت هفته ملی کودک مهرواره ساخت عروسک های بومی با پوشش اسلامی و با هدف تقویت باورهای دینی مذهبی و فرهنگ بومی محلی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بدره با حضور مدیرکل کانون استان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای دولتی، والدین،کودکان و نوجوانان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی کانون ،به مناسبت هفته ملی کودک مهرواره ساخت عروسک های بومی با پوشش اسلامی و با هدف تقویت باورهای دینی مذهبی و فرهنگ بومی محلی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بدره با حضور مدیرکل کانون استان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای دولتی، والدین،کودکان و نوجوانان برگزار شد.
در این مهرواره که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بدره برگزار و با استقبال کودکان و نوجوانان رو به رو شد، مربیان این مرکز ضمن اجرای برنامه های شادی بخش و متنوع فرهنگی هنری؛ بر اهمیت پوشش و حجاب ایرانی-اسلامی و رعایت هنجارهای اجتماعی تاکید نمودند.
مهرواره ی ساخت عروسک های بومی با پوشش ایرانی-اسلامی تا پایان هفته ملی کودک در مرکز فرهنگی هنری بدره برای کودکان و نوجوانان برپاست.
هفته ملی کودک در تمام مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از ۱۶ تا ۲۲ مهرماه با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی در حال برگزاری است.

۲۲ مرکز فرهنگی هنری ثابت و سیارروستایی و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برای مخاطبان ۷ تا ۱۷ سال فعالیت های فرهنگی، هنری،ادبی،علمی و پژوهشی توسط مربیان برگزار می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =