نشست صمیمی مدیرکل کانون سیستان و بلوچستان با نمایندگان اعضای مراکز فرهنگی‌هنری

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیسستان و بلوچستان در نشست صمیمی با نمایندگان اعضای مراکز، دوستی با کتاب و بهره‌گیری از راهنمایی مربیان کانون را دلیل تسط آنان در انجام فعالیت‌ها دانست

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان با نمایندگان اعضای مراکز فرهنگی نشستی صمیمی برگزار کرد.

در این نشست، که به مناسبت هفته ملی کودک تدارک دیده شده بود، ابتدا اعضا در خصوص علاقه‌مندی‌های خود و فعالیت‌هایی که در کانون انجام می‌دهند سخن گفتند و پس از آن خواسته‌های خود از مدیرکل و مربیان را بیان کردند.

در بخشی از این گفت‌وگوی صمیمی، اعضا به بیان نگرانی عمیق خود از بحث‌های پیرامون واگذاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرداختند و انتظار داشتند مسئولان در این خصوص بیشتر به فکر کودکان و نوجوانان باشند و آنان را از کانون جدا نکنند.

مدیرکل کانون، که تا این لحظه شنونده‌ی حرف‌های مهمانان کودک خود بود، ضمن تبریک هفته ملی کودک، به آنان به سبب مهارت در انجام فعالیت‌ها تبریک گفت و افزود: ما در مجموعه‌ی کانون به سبب داشتن اعضایی چون شما به خود می‌بالیم.

معصومه هادی سپس با اشاره به مشارکت فعال اعضا در برپایی نمایشگاه و راهنمایی بازدیدکنندگان ادامه داد: تسلط شما در پاسخگویی به پرسش‌ها و شرح امور، حاصل بهره‌گیری از راهنمایی مربیان، مطالعه و تلاش شماست.

وی در خصوص هم‌نشینی با کتاب، آن را یکی از ویژگی‌های اعضای کانون و سبب تفاوت آنان با دیگر همسالان دانست و گفت: دوستی با کتاب، دنیاهای پنهان زیادی را برای کتابخوانان آشکار می‌کند و به همین واسطه انسان‌های کتابخوان در انجام کارهای خود رفتارهای متفاوتی نسبت به دیگران از خود نشان می‌دهند.

هادی در پایان سخنان خود با اشاره به دغدغه‌های اعضا در خصوص بحث‌های مطرح شده در کانون عنوان کرد: کانون خانه‌ی رویش و بالندگی شماست و حضور شما در مراکز آن همیشه باعث رونق، استحکام و تداوم برنامه‌های این خانه‌ی مهربانی خواهد بود که خاستگاه بزرگان و صاحب‌نظران مشهوری است که امروز با کارهای علمی و نظرات و افکارشان بر جامعه تاثیرگذار هستند. قوت و ماندگاری آن، مورد انتظار همه‌ی دغدغه‌مندان حوزه‌ی کودک است.

تجلیل از نمایندگان اعضا، بخش پایانی این نشست صمیمی بود که در آن مدیرکل کانون با اهدای هدیه از حاضران تقدیر کرد.

نشست صمیمی مدیرکل کانون سیستان و بلوچستان با نمایندگان اعضای مراکز فرهنگی‌هنری

نشست صمیمی مدیرکل کانون سیستان و بلوچستان با نمایندگان اعضای مراکز فرهنگی‌هنری

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =