دومین روز پرقصه در کانون استان قزوین

در دومین روز مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۲۵ قصه‌گوی استان قزوین هنرنمایی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین بعدازظهر روز ۱۹ مهر ۱۴۰۱ بخش رقابتی مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی کانون در استان قزوین در سالن نمایش مرکز فرهنگی و هنری مجتمع به پایان رسید.

در دومین روز جشنواره که با حضور سیدعلی اکبرموسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اعضا، مربیان و شماری از دانش‌آموزان و علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی برگزار شد، ۲۵ شرکت کننده در بخش‌های نوجوان، نوجوان-آیینی سنتی، بزرگسال-مربی، بزرگسال (آزاد)،بزرگسال-آیینی سنتی و مادربزرگ و پدربزرگ‌ها قصه‌گویی کردند.

شرکت کنندگان در این جشنواره به مدت دو روز در ۱۸ و ۱۹ مهر قصه‌گویی کردند و آیین اختتامیه و معرفی و تقدیر از برگزیدگان در ۲۰ مهر برگزار می‌شود.

اجرای بخش‌های نمایشی متنوع به همت خانه تئاتر استان از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

گفتنی‌ست چهار داور این جشنواره شیوا جعفری(مدیر اجرایی دبیرخانه‌ی جایزه مرغک و مسوول کمیته کتاب  و داور بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استان تهران)، مریم شفیع زاده (مربی مسئول مرکز فرهنگی و هنری بومهن و داور چهار جشنواره استانی و مدرس دوره‌های قصه‌گویی)، سید قاسم قوامی (کارشناس مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قزوین) و کیوان حبیبی (رییس انجمن هنرهای نمایشی قزوین) بودند.

دومین روز پرقصه در کانون استان قزوین

دومین روز پرقصه در کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =