استقبال گسترده از برنامه‌های هفته ملی کودک در شهرهای استان آذربایجان شرقی

شهرهای استان آذربایجان شرقی از ابتدای هفته ملی کودک با اجرای ده‌ها برنامه و فعالیت فرهنگی و هنری میزبان کودکان، خانواده‌ها و مسئولان شهری و استانی بوده‌اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، این برنامه‌ها در هادیشهر، ورزقان، کلیبر، بناب، آذرشهر، ملکان، چارایماق، میانه و هشترود با اجرای فعالیت‌های شاد و جذاب و استقبال گسترده و کم نظیر کودکان و خانواده‌ها همراه بوده است

در این برنامه‌ها جمعی از مسئولان این شهرها نیز حضور داشتند. برپایی نمایشگاه‌ آثار هنری کودکان، برگزاری کارگاه‌های هنری و ادبی، مسابقه، قرائت بیانیه هفته ملی کودک، نمایش عروسکی و سرود از جمله فعالیت‌های اجرا شده در این برنامه‌ها بود.

ایجاد فضایی شاد و با نشاط برای کودکان و آشنایی بزرگسالان با حقوق کودکان از جمله مهمترین اهداف این برنامه‌ها بوده است که از ابتدای هفته ملی کودک و به صورت روزانه با حضور پرشور دانش آموزان مدارس و خانواده‌ها برگزار گردید.

این برنامه‌ها تا ۲۲ مهرماه در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه خواهد داشت.

۱۶ الی ۲۲مهر به عنوان هفته ملی کودک نامگذاری و به همین مناسبت برانامه‌هایی همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان شرقی نیز برگزار می‌شود.

جهت مشاهده گزارش تصویری این برنامه‌ها در روز اول اینجا، روز دوم اینجا، روز سوم اینجا و روز چهارم اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =