دیدار سرپرست اداره‌کل کانون استان اردبیل با فرمانده نیروی انتظامی استان

به مناسبت گرامیداشت هفته‌ی نیروی انتظامی، ملیحه ملک‌زاده فرد سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با فرمانده نیروی انتظامی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، در این دیدار که ظهر روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه سال ۱۴۰1 با همراهی داریوش علومی، معاون فرهنگی، احد برادری، معاون اداری و مالی، حسین یوسفی، مسوول حراست و مهدی جاوید کارشناس روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون در محل فرماندهی نیروی انتظامی استان صورت گرفت، ملیحه ملک‌زاده فرد سرپرست کانون استان با تبریک هفته‌ی نیروی انتظامی، از تلاش‌های خالصانه و بی‌منت نیروهای جان برکف نظامی و انتظامی در برقراری امنیت، آرامش و نظم عمومی در جامعه تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه پرسنل خدوم نیروی انتظامی در همه‌ی زمینه‌ها در کنار مردم حضور دارد، اظهار داشت: اعتماد عمومی و امنیت جامعه ثمره‌ی تلاش‌های شبانه‌روزی و صادقانه نیروهای انتظامی است.

دیدار سرپرست اداره‌کل کانون استان اردبیل با فرمانده نیروی انتظامی استان

سرهنگ جواد تقوی فرماندهی نیروی انتظامی استان اردبیل نیز با اشاره به جایگاه ارزشمند کانون در خدمت‌رسانی فرهنگی، اظهار داشت: کار با کودکان در مراکز کانون از قداست بالایی برخوردار است.

وی با تبریک هفته‌ی ملی کودک به اعضای کودک و نوجوان، از توجه کارکنان و مربیان و کانون به امر تربیتی و ترویج و اشاعه‌ی آموزه‌های اخلاقی و رفتاری تشکر کرده و عنوان داشت: نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت برنامه‌های کانون از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =