سر بلندی ایران در آینده، نتیجه ی تلاش ها و کوشش های شما کودکان در این روزهاست

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری گفت : شما کودکان باید به معلم خود احترام بگذارید و حرمت و جایگاه مربی خود را حفظ کنید و بدانید سر بلندی ایران در آینده نتیجه ی تلاش ها و کوشش های شما کودکان در این روزهاست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی حجت الاسلام  و المسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در استان  در دیدار صمیمانه با جمعی از کودکان و نوجوانان استان گفت : اگر رئیس جمهور، معلم، استاد، وزیر  و هر مسئولی در کشور مسئولیت خود را به خوبی انجام می دهند نشان دهنده این است که در کودکی درست  آموزش دیده است زیرا  رفتار درست امروز هر شخص به نوع تربیت  دیروز او بستگی دارد.

 سر بلندی ایران در آینده، نتیجه ی تلاش ها و کوشش های شما کودکان در این روزهاست

حجت الاسلام و الملمین نوری با اشاره به اینکه رئیس جمهور، استاندار، نماینده و وکیل همه از شاگردان همین معلمان و مربیان هستند گفت : معلمان و مربیان باید به تربیت و پرورش کودکان اهمیت دهند و شما کودکان باید به معلم  و مربیان خود احترام بگذارید و حرمت و جایگاه آنان را حفظ کنید  .

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه دانش آموزان و کودکان امانتی در دست معلمان و مربیان هستند افزود :سر بلندی ایران در آینده نتیجه ی تلاش ها و کوشش های شما کودکان در این روزهاست و اگر امروز در این سن خوب درس بخوانید و تلاش کنید در آینده موفق تر خواهید بود.

 سر بلندی ایران در آینده، نتیجه ی تلاش ها و کوشش های شما کودکان در این روزهاست

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این دیدار با تبریک هفته ملی کودک گفت :کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ده مرکز سیار و ده مرکز ثابت دارد و در تلاش هستیم تا سه مرکز دیگر در شهر های آشخانه، جاجرم و غلامان  نیز به مراکز استان اضافه کنیم.

فرهاد آقا بیگی با بیان اینکه  امسال مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری  استان فعال شده و  یک خانه  نمایش تخصصی ویژه کودکان با نام تماشا خانه ترنج  نیز افتتاح شده است گفت : امسال سه محوردر فعالیت های کانون پرورش فکری مورد توجه قرار گرفت که شامل قصه و قصه گویی، نمایش و حوزه بازی است که هر کدام  ابزاری قدرتمند برای انتقال مفاهیم تربیتی به کودکان است.

او با بیان اینکه اولین نمایش مرکز آفرینش های هنری با موضوع سلامت به نام نمایش "کوکو در سرزمین سلامت "با ۵ هزار تماشاچی در استان مورد استقبال قرار گرفت بیان کرد : نمایش دوم مرکز آفرینش های هنری نیز با نام خاله مرجان و خروس با محوریت آموزش آداب  اجتماعی فردا  به روی صحنه می رود.

آقا بیگی  با اشاره به اینکه خراسان شمالی مهد قصه و قصه گویی است تصریح کرد : در جشنواره بین المللی قصه گویی نیز ۱۳ نفر از استان  به مرحله منطقه ای راه یافتند که  امیدواریم درمرحله کشوری برگزیده شوند.

 سر بلندی ایران در آینده، نتیجه ی تلاش ها و کوشش های شما کودکان در این روزهاست

او گفت : در دهه ولایت و امامت نیز تریلی تئاتر کانون در استان به اجرای نمایش  با محوریت امام رضا و قصه گویی در شهرستان ها و روستاهای استان پرداخت.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی افزود : در ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین نیز برگزاری هیئت قاصدان نینوا در حسینیه جاجرمی های بجنورد که مجری آن کودکان و نوجوانان استان بودند از برنامه های امسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بودکه با استقبال کودکان و خانواده های آنان مواجه بود.

او گفت : در هفته ملی کودک که همزمان با آغاز امامت امام زمان (عج) بود اولین نماهنگ سرود " مثل بارون"  با موضوع امام زمان (عج) در مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری تولید شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =