سفر رهبرمعظم انقلاب به خراسان شمالی شادی و نشاط را برای کودکان این خطه به ارمغان آورد

فرهاد آقا بیگی گفت : سفر پر خیر و برکت رهبر فرزانه انقلاب به گنجینه فرهنگ ها و معرفت ها باعث شد کانون پرورش فکری استان به اندازه ی یک دهه پیشرفت نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی مدیر کل کانون پرورش فکری استان گفت : در سفر پر خیر و برکت رهبر فرزانه انقلاب به خطه سرسبز شمال شرق کشور و گنجینه فرهنگ ها و معرفت ها در سال ۹۱ پروژه های بزرگی در حوزه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان انجام شد.

آقا بیگی  گفت : احداث  ساختمان مرکز مجتمع بجنورد،احداث  مرکزفرهنگی هنری  ۲ اسفراین همچنین  احداث ساختمان مرکز فرهنگی هنری صفی آباد و مرکز فرهنگی هنری راز  از جمله پروژه هایی است که از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در استان اجرا شد.

او افزود :با  ساخت سالن آمفی تئاتر مراکز فرهنگی هنری راز، اسفراین و مرکز ۳ بجنورد شاهد برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری در این مجموعه و بهره مندی کودکان و نوجوانان از این فضای فرهنگی هستیم.

سفر رهبرمعظم انقلاب به خراسان شمالی شادی و نشاط را برای کودکان این خطه به ارمغان آورد

این سفر تاریخی و پر خیر و برکت با تصویب یکهزار و ۷۰۰ پروژه در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن، حمل و نقل، عمران شهری و روستایی، آموزشی، ورزشی برای خطه سرسبز و گنجینه فرهنگ ها و معرفت ها استان خراسان شمالی بود.

رهبر معظم انقلاب در ۱۹ مهرماه سال ۱۳۹۱ به استان خراسان شمالی سفر کردند که این سفر هشت روزه و مصوباتی که در جریان این سفر برای جبران محرومیت ها و عقب ماندگی های این خطه صورت گرفت، سرآغاز شکوفایی و توسعه این استان شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =