بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی(مرحله‌ی استانی) در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

بیست‌وچهارمین جشنواره قصه‌گویی بین‌المللی(مرحله‌ی استانی) با حضور برگزیدگان مرحله‌ی حوزه‌ای در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مرحله‌ی استانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کانون استان برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون استان، ضمن اعلام این خبر گفت: خردادماه سال جاری فراخوان این جشنواره شامل بخش‌های ملی، آیینی- سنتی، پادکست و قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای به مراکز فرهنگی‌هنری و دیگر نهادها ارسال شد.

معصومه هادی در ادامه از ثبت‌نام ۵۱۰ قصه‌گو در سایت قصه‌گویی خبرداد و افزود: در مجموع تعداد ۳۳۲ اثر در بخش‌های فوق دریافت شد و پس از آن قصه‌گویان به ترتیب در مرحله‌های کتابخانه‌ای و حوزه‌ای در شمال، مرکز و جنوب استان به رقابت پرداختند.

دبیر بیست‌وچهارمین جشنواره قصه‌گویی استانی در خصوص برگزاری مرحله‌ی نهایی این جشنواره گفت: در روزهای ۲۷ و ۲۸ مهرماه میزبان ۹۸ قصه‌گوی برگزیده(شامل پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، بزرگسالان و اعضای ۱۲ تا ۱۸ سال) در سالن سینمای اداره‌کل هستیم که برگزیدگان به مرحله‌ی منطقه‌ای معرفی خواهند شد.

گفتنی است آیین اختتامیه‌ی این رویداد روز ۲۸ مهرماه در اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =