کد خبر: 319497
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
بازدید 311
«دمنوشی از کتاب» مهرماه تشکیل شد

سومین نشست ادبی «دمنوشی از کتاب» با حضور کارکنان خانم اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، سومین نشست ادبی «دمنوشی از کتاب» با معرفی کتاب‌های «خانه و خانواده آرمانی» و «عناصر زندگی‌ساز» نوشته محمدرضا سنگری با توضیحات سمیه غلامرضاپور، «تربیت جنسی نوجوانان» نوشته مژگان کلهر با توضیح طیبه شجاعی و «گوژپشت نوتردام» نوشته ویکتور هوگو با تشریح مژگان ابراهیم‌پور مربی و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ۲۷ مهر ۱۴۰۱ برگزار شد.

«دمنوشی از کتاب» مهرماه تشکیل شد

بنابر این خبر، در ابتدای این نشست طیبه شجاعی درباره کتاب «تربیت جنسی نوجوانان» بیان کرد: این کتاب علمی بر اساس تحقیق و پژوهش نوشته شده است و به ابعاد جسمی، عاطفی و رفتاری انسان می‌پردازد و با ذکر مثال‌های عینی راهنمای خوبی برای نوجوانان است.

وی افزود: کلهر در این کتاب ابعاد روانی، عاطفی، شناختی، جسمانی و خویشتن‌داری و پرهیزکاری را بدون ایجاد حساسیت و از دیدگاه ادیان مختلف بیان کرده است.

«دمنوشی از کتاب» مهرماه تشکیل شد

در ادامه این نشست دوره‌ای سمیه غلامرضاپور درباره کتاب‌های «خانه و خانواده آرمانی» و «عناصر زندگی‌ساز» نوشته محمدرضا سنگری تشریح کرد: در این کتاب دکتر سنگری بحث خانه و خانواده را از دیدگاه ائمه به ویژه امام‌حسین(ع) بیان کرده است و مطالب آن می‌تواند با کتاب‌های ترجمه شده با موضوع موفقیت که امروزه پرمخاطب هستند برابری کند.

یادآور می‌شود، «دمنوشی از کتاب» از سری برنامه‌های پیش‌بینی شده آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان است و با محوریت معرفی کتاب و هر محتوای فرهنگی تشکیل شده و در هر ماه یک نوبت برگزار خواهد شد.

بر همین اساس، کارشناسان متولد آن ماه یک کتاب یا محتوای فرهنگی چون فیلم، کلیپ، متن و ... را برای حاضران نشست معرفی می‌کنند و گفتگویی متناسب با موضوع مورد بحث انجام خواهد شد.

بریدن کیک تولد معرفی‌کننده و فوت کردن شمع و طلب دعای خیر از دیگر برنامه‌های هر نشست خواهد بود.

«دمنوشی از کتاب» مهرماه تشکیل شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =