آغاز داوری آثار دومین مهرواره‌ی منطقه‌ای «از ایده تا اجرا» در کانون سمنان

داوری آثار دومین مهرواره‌ی طرح‌های خلاق «از ایده تا اجرا» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان آغاز شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مهرناز نصیری کارشناس مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان و دبیر دومین مهرواره‌ی منطقه‌ای طرح‌های خلاق «از ایده تا اجرا» از آغاز مرحله‌ی نهایی داوری آثار این مهرواره، خبر داد و گفت: مهرواره‌ی طرح‌های خلاق ویژه مربیان و رابطان ادبی استان‌های مناطق ۲ و ۵ کشور و استان‌های داوطلب به اجرا درآمد و از سوی ۱۲ استان نزدیک به ۱۶۰ اثر ویدئویی و مکتوب شرکت‌کنندگان به دبیرخانه‌ی این مهرواره ارسال شد.

آغاز داوری آثار دومین مهرواره‌ی منطقه‌ای از ایده تا اجرا در کانون سمنان

نصیری افزود: از مجموع این تعداد پس از پایش اولیه، ۱۳۷ اثر به مرحله‌ی داوری راه پیدا کرد که داوران از سه منطقه‌ی کشور به بررسی و ارزیابی نهایی آثار خلاقانه‌ی همکاران ادبی استان‌ها خواهند پرداخت.

وی اظهار داشت: کانون پرورش فکری سمنان با توجه به اجرای مؤفق مهرواره‌ی طرح‌های خلاق در دو دوره‌ی استانی و یک دوره‌ی منطقه‌ای، تصمیم گرفت چهارمین دوره‌ی این مهرواره را در سطح مناطق هم‌جوار و هم‌چنین استان‌های علاقه‌مند با هدف نونگری و خلاقیت در طرح و اجرای فعالیت‌های پربارِ کارگاه‌های تخصصی ادبی، تبادل تجربه‌های مؤفق در زمینه‌ی ادبی، ترغیب همکاران ادبی و ایجاد انگیزه در زمینه‌ی خلق شیوه‌های نوین در طرح‌های ادبی برگزار کند.

کارشناس ادبی کانون استان سمنان یادآور شد: طرح‌های مکتوب که در بخش مکاتبه‌ای و در نامه‌های اعضا قابلیت اجرا دارند به بخش‌های مهرواره‌ی سال جاری اضافه شد و تمامی مربیان و رابطان ادبی علاقه‌مند از هر مرحله‌ای که تمایل داشتند حداکثر دو طرح مکتوب خود را که منجر به خلق اثر در نامه شده با مشخصات کامل طرح، ارسال ‌کردند.

نصیری در پایان افزود: آیین اختتامیه و جلسه‌ی نقد و بررسی طرح‌های ارائه‌شده، پنج‌شنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ به‌صورت حضوری و مجازی(فضای اسکای‌روم)، برگزار می‌شود.

گفتنی است، علاوه بر نصیری، حمیرا خدابنده کارشناس‌مسئول آفرینش‌های ادبی کانون گیلان و فروغ‌سادات شایگان‌سالک پیشکسوت کانونی و معاون سابق آفرینش‌های ادبی، داوری این دوره از مهرواره را برعهده دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =