اعضا نوجوان مراکز سنندج با مدیر عامل کانون دیدار کردند

تعدادی از اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در آستانه روز دانش‌آموز با حامد علامتی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون استان کردستان، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این دیدار گفت: خیرمقدم می‌گویم به همه شما عزیزان که از راه‌های دور و نزدیک آمدید و این نشست برای من جلسه شیرینی است.

وی تصریح کرد: تعدادی از دانش‌آموزان در آستانه ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز به دیدار رهبر می‌روند. در این دیدار اقوام مختلف حضور دارند و شما هم در این دیدار حضور خواهید داشت و به نمایندگی از اعضای کانون در این جمع حاضر می‌شوید. دیدار با رهبر یکی از خواسته‌های نوجوان‌ها در دیدارهایی بوده که با ما داشتند.

علامتی بیان کرد: یکی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری توجه جدی به تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان و کتاب است. مسائلی که نسبت به کودکان و نوجوانان وجود دارد برای کشور و رهبری همیشه حائز اهمیت بوده است.

مدیرعامل کانون ادامه داد: اگر می‌خواهید موفق باشید حتما باید سراغ علم بروید. البته علم با درس خواندن فرق دارد و درس خواندن برای رسیدن به علم است. هرکس می‌خواهد در دنیا قدرتمند باشد باید به لحاظ علمی قوی باشد. و بعد از پرورش استعداد باید اثرگذاری داشته و در این مسیر مراقب راهزنان باشید.

در این دیدار ۱۰ پسر و ۴ دختر از اعضای نوجوان مراکز کانون پرورش فکری از استان‌های البرز، تهران، قم، کردستان، خوزستان و سیستان و بلوچستان به همراه مربیان خود حضور داشتند و در بخشی از این نشست به معرفی خود پرداختند.

بعد از این دیدار نوجوانان از موزه کودک مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون بازدید کردند و به تماشای فیلم «ضربه فنی» از تولیدات کانون پرورش فکری در سالن غدیر کانون نشستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =