کد خبر: 320002
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳
بازدید 231
"جشن آسمانی‌ها "

جشن بزرگ ساخت و پرواز ۶۷ بادبادک به یاد ۶۷ شهید کودک استان قم از سری برنامه‌های کنگره بزرگداشت شهدای قم در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پردیسان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، جشن بزرگ ساخت و پرواز ۶۷ بادبادک به یاد ۶۷ شهید کودک استان قم ا سری برنامه‌های کنگره بزرگداشت شهدای قم درمجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پردیسان صبح پنجشنبه ۱۹ آبان‌۱۴۰۱ برگزار شد.
در این جشن که با استقبال گسترده کودکان و خانواده‌هایشان همراه بود، ابتدا کارگاه ساخت ۶۷ بادبادک برگزار شد و پس از آماده‌سازی مقدمات و گروه‌بندی، مربی‌های کانون وسایل ساخت بادبادک را در اختیار گروه‌ها قرار داده و هر گروه با نام یک شهید بادبادک خود را آماده کرده و در محوطه مجتمع به پرداز درآوردند.

"جشن آسمانی‌ها "
تجلیل از سه تن از مادران کودکان شهید قم از دیگر برنامه‌های‌ این جشن خانوادگی بود. مادرشهیدان محمد، علی و فاطمه هاشم‌پور، مادرشهیده ثریا شیری و مادر شهیده زهرا ناصری با حضور خود زینت‌بخش این برنامه بودند و در پایان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان قم، مشاور امور ایثارگری استانداری، معاون حوزه استاندار و مسئول فرهنگی سپاه ناحیه پردیسان از آنان تجلیل به عمل آمد.

"جشن آسمانی‌ها "
خاطره‌گویی و شعرخوانی به همراه اجرای سرود رفیق شهیدم و سلام فرمانده از برنامه‌های جنبی تدارک دیده شده در جشن آسمانی‌ها بود.
لازم به ذکر است که این برنامه با همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم و همراهی ستاد بزرگداشت کنگره شهدای استان قم، اداره کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و سپاه ناحیه پردیسان در شهرک پردیسان برگزار شد.

"جشن آسمانی‌ها "

"جشن آسمانی‌ها "

"جشن آسمانی‌ها "

"جشن آسمانی‌ها "

"جشن آسمانی‌ها "

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =