برنامه‌های نکوداشت هفته کتاب در مراکز کانون استان اردبیل آغاز شد

آیین گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و ادبی و تجلیل از اعضای کتابخوان در مرکزشماره‌ی۳ کانون مشگین‌شهر(آلنی) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در اولین روز از هفته‌ی کتاب و کتابخوانی، جشن انس با کتاب با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و علاقه‌مند سازی اعضا به امر مطالعه در کانون آلنی برگزار شد.

در ابتدای برنامه بعد از تلاوت قرآن و همخوانی سرود ملی، مربی مسوول مرکز ضمن تبریک این مناسبت به اهمیت و نقش مطالعه در آگاهی بخشی از مسایل مختلف اشاره کرده و بر انتخاب کتاب متناسب با گروه‌های سنی توسط اعضا تاکید کرد.

برنامه‌های نکوداشت هفته کتاب در مراکز کانون استان اردبیل آغاز شد

در ادامه، برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین معرفی کتابهای طنز با هدف ایجاد نشاط در بین کودکان و نوجوانان، نمایش «قندآباد» کاری طنز از اعضای گروه تئاتر مرکز آلنی و برگرفته از کتابی با همین عنوان، نوشته‌ی سید سعید هاشمی از انتشارات کانون پرورش فکری، اجرا شد که این کار مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار گرفت.

همچنین اجرای فعالیت‌های شعرخوانی، معرفی کتاب توسط عضو نوجوان مرکز، شاهنامه‌خوانی و اجرای سرود از دیگر برنامه‌های مرکز در این مناسبت بود.

برنامه‌های نکوداشت هفته کتاب در مراکز کانون استان اردبیل آغاز شد

شایان ذکر است در پایان برنامه از اعضای کتابخوان مرکز با اهدای جوایزی تجلیل شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =