ویژه برنامه جشن کتاب در کانون انگوت

به مناسبت گرامیداشت سی‌اُمین دوره هفته کتاب، ویژه‌برنامه «در سایه‌سار کتاب» با مشارکت کتابخانه عمومی روز دوشنبه ۲۳ آبان‌ماه ۱۴۰۱، در مرکز فرهنگی و هنری کانون انگوت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این برنامه که با هدف ترویج و توسعه‌ی فرهنگ کتاب و کتابخوانی اجرا شد، ابوالفضل علایی بخشدار مرکزی انگوت با تشویق کودکان و نوجوانان به امر مطالعه، بر نقش خانواده‌ها در علاقه‌مند کردن فرزندان به کتاب تاکید کرده و گفت: والدین کتاب‌خوان، فرزندان کتاب‌خوان خواهند داشت و آن‌ها همواره به‌عنوان الگوهای رفتاری، نقش بسزایی در تربیت روانی، فکری و روند اجتماعی شدن فرزندان خود دارند.

ویژه برنامه جشن کتاب در کانون انگوت

علایی با بیان اینکه نخستین عامل موثر در ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه فرزندان، والدین هستند، از اولیا خواست نسبت به خرید کتاب و عضویت کودکان در کانون پرورش فکری و کتابخانه عمومی شهر توجه بیشتری داشته باشند.

افسانه‌سادات مزین مربی‌مسوول مرکز نیز با گرامیداشت هفته کتاب اظهار داشت: کانون پرورش فکری دارای کتابخانه تخصصی با موضوعات مختلف دینی، داستانی، شعر، تاریخ، علوم اجتماعی و عملی است که به نیازهای کودک و نوجوان در حوزه فرهنگ کتابخوانی و مطالعه پاسخ می‌دهد.

در ادامه این مراسم، اعضای فعال مرکز به قصه گویی پرداخته، سپس نمایش «هفت خوان رستم» به صورت خلاقانه توسط اعضا اجرا گردید.

 اجرای مسابقات شاد و مهیج از جمله تندخوانی کتاب و حمل توپ با بادکنک از بخش‌های بعدی برنامه دراین جشن بود.

در پایان مراسم نیز ضمن پذیرایی ازشرکت کنندگان از برندگان مسابقات و اعضا کتابخوان مرکز تجلیل به عمل آمد .

گفتنی است مرکز فرهنگی و هنری کانون انگوت در دیگر برنامه‌های خود در این مناسبت، کارگاه نقاشی با موضوع «یک تصویر از بهترین کتابی که خوانده‌ام» و فعالیت خلاصه نویسی با عنوان «کتاب دوست داشتنی من» را توسط اعضای کارگاه ادبی برگزار کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =