کد خبر: 320077
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
دوره آموزشی همیاران طبیعت در کانون لردگان

اعضای مرکز فرهنگی هنری لردگان طی دوره‌ی آموزشی با راهکارهای حفظ طبیعت، شیوه کاشت بلوط و پرورش نهال آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری دوره آموزشی همیاران طبیعت در کانون لردگان با حضور رئیس و کارشناس اداره منابع طبیعی و  ۵۰ نفر از اعضای این مرکز برگزار شد.


در این دوره‌ی آموزشی که با هدف ایجاد فرهنگ حفظ منابع طبیعی برگزار شد، اعضای کانون با مسائل مهم منابع طبیعی از جمله آشنایی با اثرات خشکسالی و اهمیت منابع طبیعی برای حیات بشر، حفظ محیط‌زیست و قوانین و مقررات منابع طبیعی فرهنگ درست مصرف کردن و بهره برداری بهینه نمودن از مواهب الهی آشنا شدند.
در این برنامه که با همکاری کانون لردگان و  منابع طبیعی صورت گرفت،  مسابقه نقاشی و نشست‌های آموزشی از جمله شیوه کاشت بلوط و پرورش نهال نیز در راستای ایجاد فرهنگ حفظ منابع طبیعی برگزار شد. 
گفتنی است این دوره ی آموزشی با شعار ما همیاران طبیعت حواسمان باشد برای رفتن به طبیعت باید اصولی را رعایت کنیم تا حضور ما در طبیعت باعث آلودگی و خراب شدن طبیعت نشود و با هدف گسترش و ترویج فرهنگ حفظ منابع طبیعی و پاسداری از طبیعت برگزار شد.

 
قرار است از این پس ۵۰ عضو کانون که خود از عوامل موثر در فرهنگ‌سازی و آینده‌سازان کشور هستند، به عنوان همیاران طبیعت در منطقه لردگان حافظان کوچک طبیعت سرزمین خود باشند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =