«پرواز با کتاب»، نمایشگاهی از آثار عکاسی نوجوانان به مناسبت هفته کتاب

نمایشگاهی از آثار برگزیده عکاسی نوجوانان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «پرواز با کتاب» در نگارخانه شهید طاها مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون دایر شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایشگاه را مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون به مناسبت سی‌امین دوره هفته کتاب و کتاب‌خوانی جمهوری اسلامی ایران با هدف توجه دادن نوجوانان به اهمیت کتاب‌خوانی و تأثیر آن در رسیدن به نگاه جستجوگر و خلاق برپا کرده و در آن ۳۰ اثر منتخب، حاصل نگاه زیبای نوجوانان سراسر کشور با موضوع «کتاب در زندگی ما» در معرض دید عموم قرار گرفته است.

برپایی نمایشگاه‌هایی از آثار نوجوانان عضو کارگاه‌ها و انجمن‌های عکاسی و مربیان و کارشناسان کانون سراسر کشور یکی از برنامه‌های پی‌درپی و انگیزه‌بخش مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون است که به بهانه‌ها و مناسبت‌های مختلف در تهران و دیگر شهرهای کشور دایر می‌شود.

از دیگر هدف‌های این برنامه‌ها می‌توان به فراهم‌آوردن زمینه‌ای برای حضور فعال اعضای مراکز و تأکید بر تقویت و توسعه‌ی هنر عکاسی به مثابه هنری جهانی و تاثیرگذار اشاره کرد.

نمایشگاه عکس «پرواز با کتاب» از روز سه‌شنبه ۲۴ آبان تا شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در نگارخانه شهید طاها واقع در تهران خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

سی‌امین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» طی روزهای ۲۱ تا ۲۷ آبان ۱۴۰۱ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =