کد خبر: 320228
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
بازدید 222
عضویت رایگان در مراکز فرهنگی ‌هنری کانون؛ به مناسبت هفته کتاب

عضویت در تمامی مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری در سراسر کشور به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی برای کودکان و نوجوانان تا روز ۱ آذر رایگان شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، به دنبال تقاضای متعدد استان‌ها مبنی بر درخواست عضویت رایگان کودکان و نوجوانان به‌ویژه برای مناطق کم‌برخوردار، ثبت‌نام رایگان کودکان ۶ ساله (کلاس اول ابتدایی) تا ۱۷ ساله از روز ۲۴ آبان همزمان با روز «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» آغاز و تا روز اول آذر ۱۴۰۱ در سامانه کانون به نشانی kpf.ir ادامه می‌یابد.

اعضای کتاب‌خانه‌های کانون با این ثبت‌نام می‌توانند به‌مدت یک‌سال به‌صورت آزاد و در ساعات فراغت خود به مراکز کانون مراجعه کنند، کتاب به امانت بگیرند و آن را در سالن کتاب‌خانه مطالعه کنند یا به خانه ببرند. در کنار این، از فعالیت‌ها و کارگاه‌های عمومی کانون نیز مانند کتابخوانی، قصه‌گویی (خوب شنیدن و خوب گفتن)، شناخت سرزمین، مفاخر، مشایخ، مشاغل و وقایع و دیگر فعالیت‌ها استفاده کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیش از ۵۷ سال سابقه و دارا بودن بیش از یک‌هزار مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار شهری و روستایی و پستی به خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان به‌ویژه در مناطق محروم و کم‌برخوردار می‌پردازد.

سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از روز ۲۱ تا ۲۷ آبان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =