تجلیل از پیشکسوتان و مروجان کتاب در کانون سمنان

چهار پیشکسوت فرهنگی در ششمین‌روز از هفته‌ی کتاب و کتابخوانی از سوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان تجلیل شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان در ششمین‌روز از هفته‌ی کتاب و کتابخوانی هم‌زمان با آیین اختتامیه دومین مهرواره‌ی منطقه‌ای طرح‌های خلاق ادبی از نادر کامجو مربی مرکز فرهنگی‌هنری سیار شهری سمنان، فاطمه حافظی مسئول مجتمع فرهنگی‌هنری سمنان، سیدنورعلی رضایی کارشناس تدارکات و پشتیبانی و حسن محمدی نیروی تلاشگر مجتمع فرهنگی‌هنری سمنان که در سال ۱۴۰۱ به درجه‌ی بازنشستگی نائل شدند با تقدیم لوح سپاس و هدیه‌ای تجلیل کرد.

تجلیل از پیشکسوتان و مروجان کتاب در کانون سمنان

در متن سپاس‌نامه‌ی خدابخشی آمده است: خدای بزرگ و مهربان را شاکریم به خاطر وجود همکارانی که بسی مایه غرور و مباهاتند آن‌گاه که در کمال صداقت و درستکاری، بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت به فرهنگ و هنر و تربیت گذراندند و برای تحقق اهداف والای کانون پرورش فکری، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با کوله‌باری از تجربه و خاطره، سنگر را به دیگران سپردند. جای بسی مسـرت است که اینک پس از سی‌سال خدمت صادقـانه و مؤثر با افتخار به بازنشستگی نائل می‌شوید، عاقبت‌بخیری بر پیشانی دیدگان‌تان، نمایان و لبخند رضایت همکاران عیان می‌باشد؛ لذا مایلم از طرف خود و همکاران گرانقدرم، کودکانه و صادقانه از زحمات ارزشمند شما سپاسگزاری نموده و دعای خیر کودکان و نوجوانان آینده‌سـاز این سرزمین را بدرقه‌ی راهتان کنم. باشد تا در پناه خداوند بخشاینده‌ی مهربان، سلامت، سربلند، پیروز و مانا باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =