کد خبر: 320592
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰
بازدید 248
حضور چشمگیر البرزی ها در جشنواره منطقه ای قصه گویی

آیین مرحله منطقه‌ای « منطقه پنج کشور» بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تهران با حضور قابل توجه البرزی ها رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری البرز ،مهری فلاح سرپرست کانون پرورش فکری البرز با اشاره به رشد قابل تقدیر شرکت کنندگان البرز در بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی که مهرماه سال جاری برگزار شد گفت:

استان البرز از پتانسیل وجود تنوع قومیت های مختلف کشور برخوردار است که همین امر دلیلی بر رقابت تنگاتنگ قصه گویان با فرهنگ های مختلف در البرز بود.

این مسول افزود: برآیند ایجاد حس اعتماد به نفس و انتقال فرهنگ از کلیدی ترین اهدافی است که در لایه های بیان قصه ها وجود دارد و در هر روایت برای گوینده و شنونده قصه، محقق می شود.

فلاح با بیان این مطلب که در آیین منطقه ای منطقه ۵ کشور که رقابت با استان‌های گیلان مازندران گلستان سمنان تهران البرز و خراسان شمالی در ۲۸ تا ۳۰ آبان به میزبانی استان تهران برگزار شد البرز  با حضور بخش نوجوان

مهدیس اخلاقی. ارینا نوذری . مرضیه الوندی

بخش بزرگسال

مریم مهدوی پور

زهره باقری

بخش آیینی سنتی

سمانه موسوی

بخش پدربزرگ و مادربزرگ ها

فاطمه موسوی موفق به کسب رتبه شدند.

این گزارش می افزاید:

نفر اول بخش نوجوان

 مهدیس اخلاقی از البرز

نفر سوم ارینا نوذری از البرز

نفردوم بخش بزرگسال مریم مهدی پور از البرز

شایسته تقدیر در بخش آیینی سنتی نوجوانان

سمانه موسوی از البرز

و بخش پدر بزرگ مادربزرگ ها در این مرحله رقابتی نبود و از خانم فاطمه موسوی مادر بزرگ البرزی تقدیر شد .

فلاح در خاتمه از رشد قابل توجه شرکت کنندگان البرزی به عنوان نیرو محرکه مسولیت خود و زحمت کشان کانون یاد کرد و گفت:این حضور یاد آور مسولیت سنگین ما در قبال کودکان و نوجوانان است که هر سال با ایجاد خلاقیت ، تبلور و شکوفایی قصه گویان را در جشنواره های بعدی شاهد باشیم.

تهیه و تنظیم خبر : ملیجه مؤمن پور/ خبرنگار شهروند البرز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =