اعلام برنامه‌های هفته پژوهش مراکز فرهنگی هنری کانون خوزستان

برنامه‌های چهاردهمین ویژه برنامه هفته پژوهش مراکز فرهنگی هنری کانون خوزستان از سوی مدیر کل استان اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، وحید کیانی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مناسبت آغاز چهاردهمین ویژه برنامه هفته پژوهش، اجرای۴۷ عنوان ویژه برنامه در مراکز ثابت و سیار استان را با شعار " مساله شناسی کودک و نوجوانان، افق روشن آینده"  اعلام کرد.

وی با تأکید بر هدف توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش و بهبود کمی و کیفی فعالیت‌های پژوهشی کانون استان گفت: برنامه‌های  هفته پژوهش با نواختن زنگ پژوهش،شنبه ۱۹ آذرماه ۱۴۰۱ ساعت ۹:۳۰ در مرکز شماره یک اهواز  و هم‌زمان در سایر مراکز کانون استان آغاز می‌شود.  

وی نشست مجازی " بررسی عناصر خیال در اشعار قیصر امین پور" ویژه مربیان، رابطین آفرینش‌های ادبی و اعضای انجمن‌های ادبی استان و نشست حضوری " تأثیر ادبیات بر خوانش اثر هنری" ویژه مربیان علاقه‌مند و اعضای انجمن هنرهای تجسمی را از برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

او همچنین نشست تخصصی " بررسی تأثیر آموزش تئاتر بر یادگیری مهارت‌های زندگی در دوره کودکی و نوجوانی" که به صورت حضوری برای مربیان،کارشناسان،پژوهشگران، معلمان و اولیای تربیتی استان واز طریق فضای اسکای روم  برای مربیان و کارشناسان علاقه‌مند سراسر کشور برگزار خواهد شد را، از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته دانست.

کیانی در ادامه به اجرای فعالیت های علمی مربیان کتابخانه سیار اشاره کرد و افزود؛ مربیان کتابخانه‌های سیار کانون خوزستان با اعزام به مناطق کم برخوردار و حاشیه‌نشین به اجرای ویژه‌برنامه " سفر دانایی" خواهند پرداخت.

چهاردهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از ۱۹ تا ۲۸ آذر ۱۴۰۱ با شعار «مساله‌شناسی کودک و نوجوان، افق روشن آینده» در تمام مراکز استان برگزار خواهد شد.

اعلام برنامه‌های هفته پژوهش مراکز فرهنگی هنری کانون خوزستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =