انجام فعالیت‌های خلاق در مراکز فرهنگی‌هنری رمز جذب و پایدارسازی اعضا

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در جلسه با مربیان مراکز فرهنگی‌هنری استان انجام فعالیت‌های خلاق توسط مربیان را کلید جذب و پایدارسازی اعضا عنوان کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه‌ی مدیرکل کانون استان با مربی- مسئولان و مربیان فرهنگی مراکز فرهنگی‌هنری حوزه‌ی زاهدان و جنوب استان برگزار شد.

معصومه هادی در ابتدای سخنان خود با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در کانون، برگزاری چنین کارگاه‌هایی را به سبب دانش‌افزایی و آگاهی از پیشرفت‌های جدید علم و هنر، یکی از ضرورت‌های کار هر مربی دانست و افزود: دوره‌های آموزشی باید بهانه‌ای باشد برای شروع پروژه‌های تازه در مراکز فرهنگی‌هنری.

وی «خلاقیت» را از جمله پیامدهای آموزش و مطالعه عنوان کرد و آن را برای پویایی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لازم دانست و گفت: انجام فعالیت‌های خلاق در مراکز فرهنگی‌هنری، علاوه بر جذب اعضا، در پایدارسازی آنان نقش بسیار مهمی دارد.

مدیرکل کانون در این بخش از سخنان خود به اهمیت ارتباط مربیان با دانش‌آموزان، به عنوان یکی از راه‌های کشف و شکوفایی استعدادهای آنان اشاره کرد و افزود: حضور مربیان در مدارس، از یک سو و فراهم کردن امکان حضور دانش‌آموزان در مراکز، از سوی دیگر، ظرفیتی را در اختیار مربیان و مجموعه‌ی کانون قرار می‌دهد تا با شناسایی هدفمند استعدادهای گوناگون، برای شکوفایی آنان برنامه‌ریزی کرد.

هادی هم‌چنین نکاتی در خصوص تامین کتاب مراکز، فراخوان‌ها، تعامل با سازمان‌ها و ادارات با حفظ جایگاه کانون بیان کرد و در پایان به پرسش‌ها و خواسته‌های همکاران پاسخ داد.

انجام فعالیت‌های خلاق در مراکز فرهنگی‌هنری رمز جذب و پایدارسازی اعضا

انجام فعالیت‌های خلاق در مراکز فرهنگی‌هنری رمز جذب و پایدارسازی اعضا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =