احداث پردیس فرهنگی، هنری ویژه کودکان و نوجوانان در اردبیل

نشست شورای آموزش و پرورش استان اردبیل با حضور وزیر آموزش و پرورش، مدیرعامل کانون پرورش فکری، استاندار اردبیل، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر اعضای شورا، عصر روز جمعه ۱۸ آذرماه ۱۴۰۱ در محل سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این نشست با بیان اینکه توسعه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه کودکان و نوجوانان مورد تاکید استاندار است، گفت: فراتر از احداث مراکز کانون در مناطق مختلف شهر اردبیل، پردیس فرهنگی، هنری ویژه کودکان و نوجوانان با تجهیز امکانات مناسب برای ارایه خدمات مختلف برای فرزندان این شهر احداث و راه‌اندازی می‌شود.

 وی تصریح کرد: کانون پرورش فکری آمادگی دارد در صورت تامین زمین مناسب از سوی شهرداری، با تامین اعتبارات از محل منابع ملی و استانی این مجموعه - که بخشی از آن به حوزه فراگیر و خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه و مرکز سرگرمی و اسباب‌بازی اختصاص دارد - را احداث کند.

احداث پردیس فرهنگی، هنری ویژه کودکان و نوجوانان در اردبیل

حامد علامتی در ادامه خواستار توجه نمایندگان استان برای تخصیص اعتبار لازم به این امر شد و بیان کرد: تلاش می‌کنیم با همکاری نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی، در کمیسیون تلفیق، ردیف اعتباری برای احداث این پردیس در نظر گرفته شود تا نتیجه خوبی برای مردم شریف استان به ارمغان آورد.

همچنین در این مراسم ملیحه ملک‌زاده‌فرد سرپرست اداره‌کل کانون پرورش فکری استان اردبیل با اشاره به اینکه شرایط و امکانات مراکز کانون اردبیل مناسب و در شأن اعضای توان‌خواه و دارای نیازهای ویژه شهر نیست بر ضرورت راه‌اندازی مرکز فراگیر تاکید کرد.

احداث پردیس فرهنگی، هنری ویژه کودکان و نوجوانان در اردبیل

وی در ادامه سخنان خود شرایط مناطق ۱۳ گانه اردبیل و مناطق حاشیه شهر را مورد توجه قرار داد و گفت: انتظار داریم برای ارایه خدمات مناسب فرهنگی در مناطق کم برخوردار مرکز تخصصی بازی و سرگرمی با تأمین اعتبار مناسب ایجاد شود.

سرپرست کانون استان در پایان با بیان اینکه جای خالی مرکز علوم و نجوم در استان بیش از پیش احساس می‌شود، اظهار امیدواری کرد در راستای توسعه فعالیت‌های علمی و پژوهشی کودکان و نوجوانان، این خواسته اعضا و مربیان کانون نیز مورد توجه مسوولان قرار بگیرد.

احداث پردیس فرهنگی، هنری ویژه کودکان و نوجوانان در اردبیل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =