ارائه جستار مربی کانون خوزستان در نشست علمی ترویجی "جستارنویسی" کشوری

لیلا سپهری مربی کانون خوزستان در نشست علمی ترویجی "جستارنویسی" کشوری، به ارائه جستار خود با عنوان "لکنت تاریخ دارد" پرداخت.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، هم‌زمان با چهاردهمین ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش کانون، لیلا سپهری مربی فرهنگی کانون پروروش فکری کودکان و نوجوانان بندرامام خمینی(ره) با حضور در نشست علمی ترویجی "جستارنویسی" که به صورت کشوری و به میزبانی کانون استان مازندران روز یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ در سالن سینما کانون ساری برگزار شد، به ارائه جستار خود با عنوان "لکنت تاریخ دارد" پرداخت.

در بخشی از این جستار آمده است:


معلم تاریخمان، معلم معارف اسلامی هم بود.آن وقت‌ها معلم کم بود و گاهی یک معلم تدریس چند کتاب را در پایه‌های مختلف بر عهده می‌گرفت.معلم تاریخ خشک و جدی بود.کم پیش می آمدبخندد.تقریبا کل سال یک پوشش داشت.یکدست مشکی می‌پوشید.وقتی درس می‌پرسید بایدمثل کتاب، کلمه به کلمه را پاسخ می‌دادی این باعث اضطراب بچه‌ها شده بود.همیشه دعا می کردم مرا صدا نزند.
اما بالاخره این اتفاق افتاد.......


در این نشست که به صورت حضوری و مجازی صورت پذیرفت،  میثم متاجی، مدرس این دوره و  کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون مازندران به عنوان مدرس در خصوص جستارنویسی و اهمیت آن در ادبیات و حوزه پژوهش صحبت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =