درخشش اعضا و مربیان کانون استان قم در چهاردهمین ویژه برنامه هفته پژوهش

اعضا و مربیان کانون استان قم در بخش‌های پژوهش اعضا، جستارنویسی و گزارش اقدام پژوهی در چهاردهیمن ویژه برنامه هفته پژوهش کانون موفق به کسب عنوان برگزیده شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری استان قم همزمان با برگزاری آیین پایانی چهاردهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون، برگزیدگان این رویداد در بخش‌های مقاله، پایان‌نامه و رساله، گزارش اقدام‌پژوهی، تحلیل آثار اقدام‌پژوهی، پژوهش اعضا و جستارنویسی معرفی شدند. 

بر همین اساس در بخش پژوهش اعضا، هدیه قدسی با پژوهش "آرزوی پرواز" با هدایت مربی فرهنگی ایمانه خلیلی از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ قم،  حسین روحانی با پژوهش "صندلی پارک" با هدایت مربی علمی سیدمحمد محبی بصیر از مرکز شماره ۶ قم، به عنوان برگزیده معرفی شدند. بهرام بیطرفان و امیرعلی بنازاده با پژوهش "ساخت سیخ کبابی برای استفاده در خانه" با هدایت سعیده اسکندری مربی فرهنگی از مرکز شماره ۵ قم، پارسا پشتیبان با اثر "گاز ایمن" با هدایت سیدمحمد محبی بصیر از مرکز شماره ۶ قم، محمد مهدی دشتی و احمدرضا پیراسته فرد با پژوهش "کیسه هوای بالابر" با هدایت سیدمحمد محبی بصیر از مرکز شماره ۹ قم، امیرحسین شیری با پژوهش "نظافتچی کوچک" با هدایت سعاده سادات حوائجی مربی علمی از مرکز شماره ۱۰ قم و محمدحسن صادقی ایل با پژوهش "قرقره اتوماتیک" و با هدایت سیدمحمد محبی بصیر از مرکز شماره ۶ در بخش پژوهش اعضا، شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش جستارنویسی نیز  اکرم الفخانی کارشناس ادبی با جستار "دوست دارم کله ام بوی قرمه سبزی بدهد"و فاطمه نصیری مربی ادبی کانون استان قم  با جستار "دهلیز قصه" موفق به کسب عنوان برگزیده شدند.

همچنین زهره خان بابایی با اثر "چگونه توانستم با ارایه راهکارهای بهینه، همکاران و دانش آموزان یازدهم ریاضی را به حفاظت از محیط زیست و ارتقای کیفیت زندگی علاقه مند کنم؟" و فاطمه صمدی با "چگونه توانستم دانش آموزان سوم دبستان کرباسی ۲ را به حفظ و یادگیری سریعتر جدول ضرب علاقه مند سازم؟"  به عنوان برگزیده  در بخش گزارش اقدام پژوهی معرفی شدند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =