ویژه برنامه‌های هفته پژوهش در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

به مناسبت هفته پژوهش مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برنامه‌های متنوعی اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین هفته پژوهش در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع همراه بود.

به مناسبت هفته پژوهش مرکز شماره فرهنگی و هنری شماره سه قزوین با همکاری مراکز محمدیه، شریفیه، مرکز شماره یک و الوند با تدریس زهرا برجی مربی مسئول مرکز فرهنگی و هنری الوند یک کارگاه پژوهش با موضوع «پژوهش از سوال تا نتیجه‌گیری»برگزار کرد. این کارگاه به روش قصه گویی و بازی و سرگرمی با حضور ۸۰ عضو کودک و نوجوان این مراکز برگزار شد.

در مرکز فرهنگی و هنری سگزآباد یک کارگاه پژوهش با بهره‌گیری از کتاب «کار پژوهش» نوشته محبوبه اسپیدکار در چهار جلسه برگزار شد.

هم‌چنین در هفته پژوهش سیدعلی اکبرموسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کارگاه پژوهش این مرکز شرکت و با اعضای مرکز به گفت و گو نشست.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان به این مناسبت نمایشگاه کتاب‌های علمی و پژوهشی برگزار شد.

اجرای فعالیت بازی و سرگرمی (بازی با کلمات و حروف برای  تقویت حس کنجکاوی )، برگزاری نشست‌های پرسش‌های پژوهشی(شامل بخش‌های طرح پرسش، معرفی منابع پاسخ،مطالعه و گفتگوی اعضا درباره شیوه پاسخ‌یابی)، ساخت پانل دیواری از چند نمونه گیاه دارویی به همراه معرفی فایده و ویژگی های آن و معرفی گل های آپارتمانی داخل مرکز توسط اعضا و مربیان از فعالیت‌های دیگر این مرکز بود.

به مناسبت هفته پژوهش مسابقات رباتیک دانش آموزی استان قزوین تاریخ ۲۴ و ۲۵ آذر ماه با همکاری مجموعه رباتیک نادکو قزوین مرکز فرهنگی و هنری مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شورای اسلامی شهر قزوین برگزار شد.

این مسابقات طی دوروز با حضور بیش از ۲۱۰ تیم در ۴ رشته جنگجو دوره اول ابتدایی، جنگجوی دوره دوم ابتدایی، رشته فوتبالیست و رشته هوشمند رالی برگزار شد.

در روز دوم مسابقات افراد برگزیده از دوره مقدماتی مسابقات بایکدیگر به رقابت پرداختند و از هر رشته سه نفر برتر معرفی شدند

در این رقابت امیرحسن طارمیان از (مرکز مجتمع کانون ) نفر دوم در رشته جنگجو شد.

به مناسبت هفته پژوهش در مرکز فرهنگی و هنری کانون الوند فعالیت‌های بازی پازل پژوهش و توضیح مراحل پژوهش، قصه گویی علمی، معرفی کتاب علمی  و تمرین پرسشگری برای اعضا انجام شد.

ویژه برنامه‌های هفته پژوهش در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =