مربی کانون کردستان مقام دوم کشوری بخش پایان نامه را کسب کرد

همزمان با برگزاری آیین پایانی چهاردهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون، برگزیدگان این رویداد در بخش‌های مقاله، پایان‌نامه و رساله، گزارش اقدام‌پژوهی، تحلیل آثار اقدام‌پژوهی، پژوهش اعضا و جستارنویسی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در بخش مقاله ۶۰ اثر، پایان‌نامه و رساله ۲۸ اثر، گزارش اقدام‌پژوهی ۱۰۵ اثر، تحلیل آثار اقدام‌پژوهی ۴ اثر، پژوهش اعضا ۱۱۲ اثر و جستارنویسی ۲۶ اثر، به دبیرخانه هفته پژوهش کانون ارسال شده بود.

برهمین اساس از مجموع آثار ارسال شده، دو اثر برگزیده و یک اثر شایسته تقدیر در بخش «مقاله»، سه اثر برگزیده در بخش «پایان‌نامه و رساله»، سه اثر برگزیده در بخش «گزارش اقدام‌پژوهی»، یک اثر برگزیده در بخش «تحلیل آثار اقدام‌پژوهی»، شش اثر برگزیده و هشت اثر شایسته تقدیر در بخش «پژوهش اعضا» و سه اثر برگزیده در بخش «جستارنویسی» معرفی شدند.

این گزارش می افزاید: سیده ندا ربیعی مربی فرهنگی مرکز شماره 3 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهاران سنندج در بخش پایان نامه با عنوان "تجربه زیسته کودکان ونوجوانان از قصه گویی آنلاین کانون پرورش فکری استان کردستان در بحران همه گیری ویروس کرونا" به مقام دوم کشوری دست یافت.

بنا بر این گزارش، فراهم کردن زمینه بروز استعداد، خلاقیت و توانایی پژوهش‌گری در اعضا، مربیان و سایر علاقه‌مندان، کمک به ارتقای بینش و نگرش پژوهشی در کانون، معرفی پژوهش‌گران (اعضا، مربیان و کارشناسان) و ایجاد زمینه مناسب برای اشاعه و کاربست پژوهش‌های بنیادی و کاربردی در توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های کانون از اهداف این دوره از جشنواره بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =