کد خبر: 321455
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
بازدید 130
خرم آباد به عطر شهدا معطر شد

همزمان با شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، خرم آباد معطر به عطر شهدا شد و کارکنان کانون پرورش فکری لرستان وکانون بسیج فرهنگیان شهید فهمیده در کنار مردم شهید پرور در مراسم استقبال از شهدا شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ همزمان با شهادت بانوی دو عالم ، امّ ابیها حضرت فاطمه الزهرا (س) همزمان با شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، خرم آباد با عطر شهدا معطر شد و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان، بسیجیان کانون بسیج فرهنگیان شهید فهمیده کانون در کنار مردم شهید پرور در مراسم استقبال از شهدا شرکت کردند.
دراین مراسم مدیرکل و کارکنان ستادی و مربیان مراکز ثابت و سیار کانون همگام با عموم مردم در مراسم استقبال از شهدای گمنام شرکت کردند.
همچنین اداره کل کانون پرورش فکری استان لرستان در مراسمی که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، ایستگاه نقاشی و دلنوشته های ادبی را با حضور کودکان ونوجوانانی که برای استقبال از شهدای گمنام آمده بودند، برپا کرد.
گفتنی است: این شهدای والا مقام، از شهیدان دوران دفاع مقدس هستند که در روز سه شنبه ششم دی ماه همزمان با سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) در شهرهای خرم آباد، بروجرد و رومشکان خاکسپاری خواهند شد.

خرم آباد به عطر شهدا معطر شد

خرم آباد به عطر شهدا معطر شد

خرم آباد به عطر شهدا معطر شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =