آثار مربیان کانون خوزستان نامزد بخش علمی بیست و چهارمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی

۳ اثر در بخش جستارنویسی و یک اثر در بخش مقاله مربیان کانون خوزستان، نامزد بخش علمی بیست و چهارمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، آثار جستار آسیه رحمتی مربی مسئول کانون شماره ۵ اندیمشک با عنوان " رازهای قصه‌گویی (بئاتریس مونته رو) نه، خاله داکه، زهرا رشیدنیا مربی هنری کانون اندیمشک " دریایی که امواجش را دوست نداشت" و لیلا سپهری مربی فرهنگی کانون بندر امام خمینی (ره)" صنم، ادبیات فولکلوریک است" به عنوان نامزد بخش علمی بیست و چهارمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی شناخته شد.

همچنین در بخش مقاله اثر نعیمه فلیحی مربی مسئول کانون ملاثانی با عنوان " اثربخشی قصه و قصه‌گویی در انتقال ارزش‌ها، مفاهیم و اخلاق به کودکان و نوجوانان" به مرحله دوم بخش علمی این جشنواره راه یافت.

داوران بخش «مقاله» شامل امیرحسین زنجانبر، سعید حسام‌پور و فاطمه قانع از میان ۳۲ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، ۱۱ اثر را به عنوان نامزد این بخش معرفی کردند.

همچنین هیأت داوران بخش‌های «پایان‌نامه و رساله» و «کتاب» متشکل از یوسف محمدنژاد عالی‌زمینی، حجت حصاری و سمیرا قیومی پس از بررسی ۱۲ اثر رسیده در بخش «پایان‌نامه و رساله» هشت اثر را به عنوان نامزد اعلام کردند

یست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی از ۲۵ تا ۲۹ دی ۱۴۰۱ در یزد برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =