کد خبر: 321724
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
بازدید 180
گردهمایی مسئولان مراکز کانون لرستان برگزار شد

با حضور مدیرکل، کارشناسان کانون استان لرستان، گردهمایی مسئولان مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان: صبح امروز چهارشنبه 14 دی ماه ۱۴۰۱ گردهمایی مسئولان مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان با حضور مدیرکل و کارشناسان استان به صورت مجازی برگزار شد.
دراین نشست که در اتاق آنلاین جلسات کانون پرورش فکری لرستان برگزارشد، مدیرکل کانون لرستان، مسئول حراست،کارشناس مسئول فرهنگی هنری و ادبی، و کارشناسان ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات،کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی و آموزش و کارشناس روابط عمومی و اطلاع رسانی استان مطالب خود را در خصوص طرح کانون مدرسه، جذب عضو ، دهه مبارک فجر، کارگاه های فصل زمستان، انجمن های قصه گویی و انجمن نمایش و... بیان داشتند و در ادامه مربی مسئولان مراکز گزارشی از فعالیت های مراکز را تشریح کردند.
در بخش بعدی این نشست؛ محمد جوادمحمدی مدیر کل کانون لرستان ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها قاسم سلیمانی گفت: برنامه های متنوعی برای آشنا ساختن اعضای کانون و دانش آموزان توسط مربیان کانون در مراکز ثابت و سیار ومکاتبه ای برگزارشد.

گردهمایی مسئولان مراکز کانون لرستان برگزار شد


محمدی با اشاره به تفاهم‌نامه آموزش‌وپرورش وکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای اجرای طرح «کانون مدرسه» افزود: 8 مرکز فرهنگی هنری کانون درسراسر استان در این طرح با هدف نگاه به تعلیم‌ وتربیت مشارکت خواهند داشت.
وی در خصوص کارگاه های فصل زمستان مطالبی را بیان داشت، مراکز کانون لرستان با جدیت در خصوص جذب عضو و برگزاری کارگاه ها، پیش بینی های لازم را انجام دهند.
مدیر کل کانون لرستان اظهار داشت: ابلاغ مسئولان کمیته های دهه فجر شهرستان ها ارسال شده است و انتظار می رود امسال برنامه ها با نگاه خلاقانه و در جهت آشنایی هرچه بیشتر کودکان ونوجوانان با آرمان ها، اهداف و خدمات انقلاب اسلامی با مشارکت سایر دستگاه ها انجام شود و زمینه های لازم برای تشویق و ترغیب این قشرآینده ساز برای حضور خودجوش و نقش آفرینی آنها در برنامه ها  مهیا شود.
محمدی نکاتی را درخصوص اقدامات انجام شده ی کانون لرستان در خصوص کنگره 6544 شهید لرستان بیان داشت و تصریح کرد: آثار فرهنگی، هنری و ادبی اعضای سراسر استان جهت جمع بندی به اداره استان ارسال شوند.
وی اظهار داشت: فعالیت های انجمن های مختلف در کانون، نقش مهمی در جذب و ماندگاری اعضا و همچنین رشد فکری آنها دارد و فعالیت های خوبی در این زمینه در مراکز استان و ستاد انجام شده است.
در بخش پایانی این نشست مسئولان مراکز فرهنگی هنری کانون نکته نظرها و سوالات خود را مطرح کردند و مدیر کل و کارشناسان به آنها پاسخ دادند. 

 

گردهمایی مسئولان مراکز کانون لرستان برگزار شد

گردهمایی مسئولان مراکز کانون لرستان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =