نخستین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کمیته کودک و نوجوان دهه فجر برگزار شد

در راستای گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، کمیته کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کرمان نخستین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برنامه‌های دهه فجر را برگزار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، خداترس سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با اشاره به اهمیت بزرگداشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، رخداد بزرگ  انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) را جهادی مقدس در مسیر حرکت به سمت اهداف و ارزش‌های الهی دانست و بر حفظ ارزش‌های انقلابی و اسلامی در شرایط حساس امروز تاکید کرد و با توجه به اهمیت موضوع پرچم برنامه‌های دهه فجر این استان با عنوان «پرچمداران انقلاب» ارائه شد.

بنابر این خبر، تصویرگری رویدادهای مهم چهار دهه انقلاب اسلامی روی پرده توسط اعضا و مربیان مراکز و روایتگری آن‌ها با عنوان نقل انقلاب و ساخت ویدئوکست وقایع مهم انقلاب توسط اعضای کودک و نوجوان مراکز در قالب روایتگران انقلاب انجام خواهد شد.

همچنین، ویژه‌برنامه‌های «شور انقلاب» به شکل ساخت بازی‌های انقلابی در ۱۰ مرکز استان، «فجر تا فجر» درقالب تولید کتاب الکترونیکی آثار ادبی و هنری جشنواره نماز، «در مسیر انقلاب» با برگزاری برنامه پیک امید مناطق حاشیه نشین شهر کرمان و اعزام دو نفر از همکاران سیار به استان هرمزگان و اجرای پیک امید مشارکتی از دیگر فعالیت‌های آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در دهه فجر هستند.

این در حالی است که، آفرینش‌های هنری کانون کرمان برنامه «با کتاب انقلاب» را با برگزاری مهرواره خانوادگی یک کتاب - یک عروسک اجرا خواهد کرد و آفرینش‌های ادبی کانون استان هم «جستار انقلاب» را به شکل نشست تخصصی مربیان ادبی استان با محوریت جستارنویسی بر مبنای ادبیات انقلاب و «درهوای انقلاب» را در قالب نشست اعضای انجمن‌های ادبی شاعران و نویسندگان نوجوان برگزار می‌کنند.

بر همین اساس، جشن بزرگ انقلاب در محل اداره‌کل کانون کرمان با مشارکت مراکز شهر کرمان اجرا می‌شود و کمیته‌های متناظر شهرستانی با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان‌ها تشکیل خواهد شد.

نخستین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کمیته کودک و نوجوان دهه فجر برگزار شد

نخستین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کمیته کودک و نوجوان دهه فجر برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =