جلسه شورای هماهنگی آموزشی استان خوزستان برگزار شد

با حضور مدیر کل کانون خوزستان، جلسه شورای هماهنگی آموزشی استان به میزبانی اداره کل نوسازی مدارس استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، جلسه شورای هماهنگی آموزشی استان با حضور وحید کیانی مدیر کل کانون خوزستان، مسعود حمیدی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش، محمد سعیدی پور مدیر کل نوسازی مدارس استان، مسعود صالحی شبلیزی سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان، ۱۷ دیماه سال جاری به میزبانی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان برگزار شد.

وحید کیانی ضمن اعلام آمادگی کامل کانون در حضور و مشارکت در طرح های آموزشی استان گفت؛ از نیمه دوم دیماه طرح "کانون مدرسه" با هدف بهره‌مندی کودکان و نوجوانان از امکانات کانون در تمامی مراکز فرهنگی هنری استان در حال اجرا است.

وی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به عنوان نهادی فرهنگی و تاثیرگذار بر رشد و ارتقای کیفی سطح آگاهی دانش آموزان معرفی کرد و گفت؛ با برنامه ریزی‌های لازمی که توسط نیروی‌های مجرب و باتجربه در ۳۶ مرکز از مراکز سراسر استان صورت گرفته است طی چهار ماه آینده کانون میزبان بیش از ۵۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی خواهد بود.

مدیر کل کانون خوزستان با مطرح نمودن طرح "کانون مدرسه" از سایر دستگاه ها در راستای بالا بردن کیفیت اجرایی این طرح دعوت کرد و افزود؛ یکی از مطمئن‌ترین سرمایه گذاری‌ها که بی‌شک پرثمر خواهد بود، سرمایه گذاری در حوزه کودک و پرورش خلاقیت‌های آن ها خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =