سهم استان کردستان در بخش علمی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی

دو اثر از کردستان در بخش پایان نامه و مقاله نامزد بخش علمی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، اثر نادیا حمزه کرمی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره 3 بهاران سنندج در بخش پایان نامه و اثر نگین مسناوی در بخش مقاله به عنوان نامزد انتخاب و معرفی شدند.

بنابراین گزارش، داوران بخش «مقاله» شامل امیرحسین زنجانبر، سعید حسام‌پور و فاطمه قانع از میان ۳۲ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، ۱۱ اثر را به عنوان نامزد این بخش معرفی کردند.

همچنین هیأت داوران بخش‌های «پایان‌نامه و رساله» و «کتاب» متشکل از یوسف محمدنژاد عالی‌زمینی، حجت حصاری و سمیرا قیومی پس از بررسی ۱۲ اثر رسیده در بخش «پایان‌نامه و رساله» هشت اثر را به عنوان نامزد اعلام کردند.

هیأت داوران در بخش «کتاب» نیز از میان شش کتاب رسیده به دبیرخانه بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، پنج اثر را نامزد این بخش کردند. بر اساس این خبر، مریم شریف‌نسب، سعید حسام‌پور و فرزانه رحمانی هیأت داوران بخش «جستارنویسی» پس از بررسی ۶۹ اثر، ۱۰ اثر را به عنوان نامزد این بخش معرفی کردند.

او با اشاره به اینکه اسامی برگزیدگان بخش علمی در مراسم پایانی جشنواره قصه‌گویی اعلام می‌شود، افزود: نمایشگاه بخش علمی جشنواره قصه‌گویی از تمامی آثار نامزد شده در محل جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برگزار می‌شود.

بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی از ۲۵ تا ۲۹ دی ۱۴۰۱ در یزد برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =