روزِ پُرکارِ بخش علمی

در چهارمین روز از جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، علاوه بر اجراهایی در بخش‌های بین‌الملل و غیررقابتی، بخش علمی هم سه نشست تخصصی برگزار خواهد کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ۱۱ قصه در دو بخش بین‌الملل (۳ قصه) و غیررقابتی (۸ قصه)، در چهارمین روز از بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گوییِ، اجرا خواهند شد.

در بخش بین‌الملل که شامل شرکت‌کنندگان خارجی و داخلی است، سه قصه‌گو از ایران روی صحنه خواهند رفت.

سالن هلال‌احمر

در نوبت صبح و از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰، محمدجواد علیمردانی از استان فارس با قصه «پهلوان کچل»، هادی رفیعی از استان زنجان با قصه «عنکبوت» و فاطمه بحرانی از استان یزد با قصه «اژدها پرواز کرد»، در بخش بین‌الملل اجرا خواهند داشت.

همچنین آسیه رحمتی از استان خوزستان با قصه «شیرین‌تر از عسل»، مهدی محمدیان از استان تهران با قصه «غم‌نامه رستم و سهراب» و سولماز صادق‌زاده از استان آذربایجان‌شرقی با قصه «دورت بگردم» در بخش غیررقابتی روی صحنه خواهند رفت.

در سانس ۱۰:۳۰ تا ۱۲، بهنوش بساک‌کاظمی از استان خوزستان با قصه «حکیم و همسفر»، فریده محمودی از استان مرکزی با قصه «آب گوشت غاز»، لیلا ابراهیمی از استان قزوین با قصه «هزار بوسه»، داوود ریحانی از استان خراسان رضوی با قصه «یه‌بار جستی ملخک» و قمر غلامیان از استان بوشهر با قصه «ممدلی کچل» در بخش غیررقابتی به قصه‌گویی می‌پردازند.

روزِ پُرکارِ بخش علمی

نشست‌های علمی و نقد و بررسی

از ساعت ۱۲ تا ۱۳، نشست نقدوبررسی همه اجراهای روز چهارشنبه ۲۸ دی با حضور وحید خسروی و فاطمه منتظری و اجرای صادق کیانی‌مقدم برگزار خواهد شد.

در بخش نشست‌های علمی و تخصصی که صبح چهارشنبه ۲۸ دی در سالن کنفرانس هتل داد برگزار خواهد شد، از ساعت ۹ تا ۱۰، مریم غیاث‌آبادی، به ارائه مقاله خود با موضوع «شناسایی عوامل موثر بر تقویت مهارت‌های کودکان از طریق قصه‌گویی دیجیتال با استفاده از مرور نظام‌مند ادبیات علمی» می‌پردازد که فاطمه قانع به عنوان داور در این جلسه حضور دارد.

از ساعت ۱۰ تا ۱۱ هم فاطمه احمدزاده در بخش جستار به ارائه اثر «جوی عسل» می‌پردازد که سعید حسام‌پور، عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز، به عنوان داور این اثر را مورد نقد و بررسی قرار خواهد داد.

سومین نشست روز چهارم نیز به زهرا پردل اختصاص یافته است که از ساعت ۱۱ تا ۱۲، کتاب «پیکر گردانی» را ارائه می‌دهد و محمد گودرزی‌دهریزی، به عنوان داور این اثر را ارزیابی می‌کند.

کارشناس-مجری این برنامه، مهدی محمدیان است.

بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی «قصه‌گوییِ» کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان از ۲۵ دی آغاز شده است و تا بیست‌ونهم همین ماه در شهر یزد ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =