اولین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان اردبیل تشکیل شد

جلسه هماهنگی کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر استان اردبیل،پیش از ظهر روز چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه سال ۱۴۰۱ با حضور نمایندگانی از اداره‌های کل آموزش و پرورش، بهزیستی، صدا و سیما، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل در دفتر مدیرکل کانون پرورش فکری استان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد، سرپرست اداره کل کانون استان در آغاز این جلسه با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر یادآور حماسه سازی مردم غیرتمند ایران اسلامی است که با رهبری حضرت امام راحل(ره) توانست با غلبه بر رژیم دست نشانده‌ی پهلوی، هیمنه استکبار جهانی را از خاک این کشور برچیند.

سرپرست کانون استان تصریح کرد: بعد از پیروزی و استقرار نظام جمهوری اسلامی که با فداکاری و از جان گذشتن ملت ایثارگر ایران رقم خورد؛ شاهد حرکت کشور به سمت آرمان‌های الهی بودیم و با توسعه‌ی ریل موفقیت، در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و نظامی از جایگاه بالایی در عرصه‌ی بین‌المللی برخوردار شدیم.

وی با بیان اینکه این جایگاه باید با ارزش‌های واقعی خود به نسل‌های آینده‌ی کشور واگذار گردد، اظهار داشت: گرامیداشت ایام‌الله دهه‌ی فجر فرصتی است تا فرزندان خود را با رویدادهای انقلاب اسلامی، از آغاز انقلاب تا کنون آشنا کرده و با تبیین دستاوردهای عظیم مادی و معنوی آن، این امانت را به نسل های آینده بسپاریم.

 ملک‌زاده فرد رویکرد کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر امسال را آگاهی بخشی به مخاطبان برنامه از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران عنوان کرده و بیان داشت: اجرای فعالیت‌های شاخص و مناسب برای کودکان و نوجوانان استان، نیازمند مشارکت همه جانبه اعضای این کمیته است تا در سایه همکاری، شاهد حضور حداکثری این قشر از افراد جامعه در برنامه‌های دهه مبارک فجر باشیم.

 شایان ذکر است در ادامه جلسه و در راستای حضوری فعال و اثر گذار در برنامه‌های ستاد دهه فجر استان، اعضای حاضر به بیان نکته نظرات و پیشنهادهای خود پرداخته و مواردی را جهت اجرا موردتصویب قرار دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =