تاکید مدیرکل کانون سیستان و بلوچستان بر اجرای متفاوت برنامه‌های دهه‌ی فجر

معصومه هادی: شناخت صحیح موقعیت و شرایط زمانی از سوی اعضا و مشارکت فعال آنان در اجرای فعالیت‌های چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ضرورت‌هایی است که مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برنامه ریزی‌ها باید در نظر داشته باشند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان بر اجرای برنامه‌های متفاوت و هدفمند در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد.

معصومه هادی با تبریک در پیش بودن ساگرد پیروزی انقلاب، گفت: همه‌ی ما نسبت به انقلاب اسلامی، حفظ و انتقال آن به نسل جدید مسئولیت داریم.

مدیر کمیته‌ی کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر با بیان این نکته ضرورت دارد که نسل امروز در برنامه‌ها مشارکت فعال داشته باشد، افزود: امسال رویکرد تازه و متفاوتی، با تاکید بر نقش موثر کودکان و نوجوانان در طراحی و اجرای فعالیت‌های دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی ادامه داد: لازم است کودکان و نوجوانان شرایط حساس زمان خود را درک کنند تا با آگاهی و شناخت صحیح موقعیت و شرایط موجود، مهارت کافی را در بروز رفتارهای اجتماعی و فرهنگی مناسب کسب نمایند.

تقویت اعتماد به نفس کودکان و نوجوانان، جذابیت و روزآمد سازی فعالیت‌های مراکز فرهنگی‌هنری و توجه به سلیقه‌ی مخاطبان دیگر توصیه‌های مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همکاران، در آستانه‌ی چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =