اگر آینده برای ما مهم باشد، باید از کانون حمایت کنیم

مسعود نجفی، شهردار گرمدره در دیدار و گفتگو با سرپرست کانون البرز بر لزوم حمایت از فعالیت‌های کانون برای ساخت آینده‌ای بهتر برای جامعه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان  البرز، این مقام مسؤول روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱، با حضور در اداره کل کانون استان با مهری فلاح، سرپرست و کارشناسان کانون دیدار و از مرکز شماره ۳ و خودروی کتابخانه‌ی سیار بازدید کرد.

با احداث مرکز فرهنگی، هنری  در گرمدره و همکاری در تجهیز آن  از فعالیت‌های اثر بخش کانون حمایت می‌کنیم

نجفی در سخنانی  در این دیدار ضمن تشکر از پی‌گیری‌ها و تلاش مجدانه سرپرست استان و تعامل خوب و دلسوزی ایشان، اشاره به برخی کمبودهای موجود در نظام آموزشی ،  گفت اگر آینده برای ما مهم باشد، باید از کانون حمایت کنیم چرا که حمایت از کانون یعنی تاثیر مستقیم در آینده ی جامعه، جامعه‌ای که  اگر از الان به فکر آن باشیم یقینا کمک بزرگی به حفظ میراث ارزشمند و سرزمین عزیزمان ایران خواهیم کرد و خدمت به مردم در هر جایی حال همه را خوب خواهد کرد.

این مقام مسؤول در ادامه از فعالیت‌های کانون به نیکی سخن گفته و افزود اثر بخشی این فعالیت‌ها به حدی است که‌ می‌توان از آن‌ها به عنوان خیر کثیر یاد کرد که نعمات بزرگی را به زندگی دلسوزان تعلیم و تربیت کودک و نوجوان جاری خواهد کرد.

شهردار گرمدره در بخش بعدی سخنانش به معرفی بافت فرهنگی و ظرفیت‌های موجود در این شهر و تصمیمات شهرداری برای ارتقای بیشتر این منطقه در حوزه‌ی فرهنگی، ورزشی و احداث فضاهای مناسب تا نیمه‌ی شعبان خبر داد.

در این تعامل مقرر شد برنامه بازدیدی از پروژه نیمه ساز کانون در شهر گرمدره برگزار و فعالیت‌های اجرایی پیشنهادی کانون تا پایان جهت توسعه فعالیت‌های فرهنگی و همکاری با شهرداری اعلام شود .

اگر آینده برای ما مهم باشد، باید از کانون حمایت کنیم

مهری فلاح، سرپرست کانون البرز، در ابتدای این نشست، ضمن خوشامدگویی به شهردار گرمدره، به معرفی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و فعالیت‌های شاخص آن در یکسال اخیر پرداخت و برخی تجربه‌های موفق کانون از جمله نمایشگاه نقاشی کودکان البرز،خدمت رسانی به مناطق روستایی و کم برخوردار،اجرای  طرح کتابخوانی کتاب، دانایی ، مانایی و اثرات آن بر تقویت مهارت سواد خواندن در دانش آموزان، جشنواره البرز قوی و ... را  معرفی و از میزان تلاش همکارانش برای برنامه‌ریزی و اجرای کار اثرگذار  به عنوان یکی از رموز موفقیت فعالیت‌ها یاد کرد.

سرپرست کانون در ادامه به ظرفیت‌های کانون در حوزه‌ی نمایش و نجوم اشاره کرده و افزود با احداث مرکز فرهنگی هنری کانون در شهر گرمدره بخش عمده‌ای از کمبودها جبران خواهد شد و خانواده‌ها از فعالیت‌های اثر بخش کانون به شکل مستمر برخوردار خواهند شد .

استفاده از  کودکان در فضاسازی شهری، لزوم ایجاد فضای شهری مفرح و شاد برای بچه‌ها، امکان اجرای فعالیت‌های مناسبتی تا زمان احداث مرکز در شهر گرمدره از دیگر موضوعاتی بود که این مسؤول فرهنگی به آن‌ها اشاره کرد.

در پایان این نشست نیز تابلوی نقاشی یکی از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شهردار گرمدره اهدا شد .

اگر آینده برای ما مهم باشد، باید از کانون حمایت کنیم

لازم به توضیح است بخشی از این دیدار نیز به بازدید از مرکز شماره ۳ کانون در کرج و بازدید این مسؤول از خودروی سیار کانون اختصاص یافت.

اگر آینده برای ما مهم باشد، باید از کانون حمایت کنیم

اگر آینده برای ما مهم باشد، باید از کانون حمایت کنیم

گزارش تصویری

                  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =