کد خبر: 322561
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
بازدید 80
به همت معاونت فرهنگی کانون استان برگزارشد

وبینار توجیهی برنامه عملیاتی سال 1402 ویژه مسئولین و مربیان فرهنگی، هنری وادبی مراکز ثابت،سیارروستایی و پستی کانون استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام به همت معاونت فرهنگی کانون استان، وبینار توجیهی برنامه عملیاتی سال 1402 ویژه مربیان فرهنگی،هنری، ادبی،مسئولین مراکز، سیار روستایی و کتابخانه پستی برگزار شد.

در این نشست مجازی معاون فرهنگی، کارشناس مسئول فرهنگی ادبی و هنری،کارشناسان ادبی و مکاتبه ای، آموزش و پژوهش، هنری و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات حضور داشتند.

  ملوک هاشمی، معاون فرهنگی کانون استان ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر و تقدیر از تلاش و زحمات تمام همکاران ستادی و مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار و کتابخانه پستی و تقدیر از مدیرکل و معاونت  اداری و مالی کانون استان در همراهی و حمایت و پشتیبانی از برنامه های حوزه ی این معاونت، گفت برنامه ریزی پلی است برای پیوند وضعیت موجود به وضعیت مطلوب و ضروری است که برنامه ها با توجه به اهمیت مرکز محوری وتوجه به سیاست های کلی کانون برای رسیدن به اهداف عالی که همانا تربیت نسلی مومن و باورمند هست،تدوین شوند.

وی ادامه داد:توجه به ایده های نو ، خلاقیت و ابتکار در تدوین برنامه ها را اصلی مهم در برنامه ریزی دانست و امیدوارم که درسال آینده با همراهی و همدلی صمیمانه واستفاده از توانمندی وتجارب مفید همکاران شاهد برنامه های متنوع وخلاق باشیم.

هاشمی در پایان بهره گیری از خردجمعی و برگزاری شورای فرهنگی در مراکز و بهره مندی از نظرات و راهنمایی های کارشناسان حوزه ی معاونت فرهنگی در راستای پاسخ به نیازهای امروز اعضا و کودکان و نوجوانان را خواستار شد.

در ادامه علیرضا آقایی، کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون استان نیز ضمن تشکر از زحمات همکاران خصوصا مربیان مراکز به تشریح کامل در خصوص تدوین برنامه های مراکز پرداخت و چگونگی تدوین برنامه ریزی و تکمیل فرم های برنامه ریزی برای مربیان توضیحاتی ارائه نمود

در پایان همکاران ستادی به سوالات و ابهامات مربیان پاسخ دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =