مدیر آموزش و تولید محتوای اتحادیه انجمن‌های اسلامی:
کانون بهترین جا برای پرورش خلاقیت وفعال سازی ذهن کودکان ونوجوانان است.

حجت الاسلام علی آبادی مدیر آموزش و تولید محتوای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از مرکز یک ایلام بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی کانون ، مدیر آموزش وتولید اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور به همراه دیگر مسئولین استانی ازمرکز شماره یک ایلام بازدید نمود . 

در این بازدید حجت الاسلام علی آبادی کانون را مرکز تخصصی استعداد یابی وکشف خلاقیت معرفی کردو گفت: کانون بهترین جابرای پرورش خلاقیت وفعال سازی ذهن کودکان ونوجوانان است ویک عقبه محتوایی فوق العاده دارد که همان بخش نویسندگانش می باشدکه دست ما را برای برای کار با کودک از لحاظ محتوایی پر کرده است. نویسندگانی چون فریبا کلهر یا فرهادحسن زاده ویا محمد رضا سرشار که از فعالین حوزه نویسندگی کانون بوده واز لحاظ محتوایی توانستند ذهن را نزدیک به فضای کودکان ونوجوانان کنند.

این مسئول فرهنگی افزود: کانون جایی است که به نظرم گمشده فضای کودک ونوجوان کشور را به راحتی می تواند به سرمنزل درست برساند ، کانون جایی است که می تواند گمشده خلاقیت وهنر وایده پردازی کودکان را به سرمنزل مقصود برساندوجایی است که شادابی وکودکانه کودکان را به خوبی می تواند پرورش دهدماننداسم با محتوا وپرمعنایی که دارد، محل پرورش فکر وذهن کودک ونوجوان می باشد.

وی در پایان افزود : پیشنهاد میدهم که خانواده ها فرزندانشان را با کانون آشنا وعضو کانون کنند واز ظرفیت کانون استفاده نمایند، زیرااز برکات این مجموعه خوب در خانواده خودبهره برده ام و از مسئولین نیز می خواهم که اگر می خواهیم فرزندان خلاق وشادابی داشته باشیم ودعوت به کتاب خواندن شوند ،توجه بیشتری به کانون داشته باشیم وخواستارتعامل بیشتر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی با کانون شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =