جشن بزرگ انقلاب در کانون نمین برگزار شد

در هفتمین روز از گرامیداشت ایام‌الله دهه‌ی فجر، جشن بزرگ انقلاب با حضور سرپرست اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معاون فرهنگی و جمعی از مسولان ادارات، در مرکز فرهنگی و هنری کانون شهرستان نمین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در ابتدای این برنامه که روز سه شنبه هجدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با مشارکت بیش از ۱۲۰ نفر از اعضای طرح کانون مدرسه و معلمان مربوطه برگزار شد، ملیحه ملک‌زاده فرد، سرپرست اداره کل کانون استان با تبریک فرخنده ایام دهه‌ی فجر، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول عمر چهل‌وچهار ساله‌ی خود، گفت: نگاه به توسعه‌ی همه جانبه‌ی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، باعث بروز و رشد استعدادهای مختلف و پرورش بسیاری از نخبگان جامعه از مناطق محرومی شد که رژیم پهلوی توجهی به آن نداشت.

جشن بزرگ انقلاب در کانون نمین برگزار شد

وی تصریح کرد: جایگاه بالایی که امروز در عرصه های مختلف بین‌المللی برای کشورمان رقم خورده است، حاصل تلاش و زحمات کسانی بوده است که به برکت پیروزی انقلاب اسلامی فرصت تحصیل و خدمت به مردم را به دست آورده‌اند.

زهرا فرج زاده، مربی مسوول کانون نمین نیز در ادامه برنامه، ضمن خوش‌آمدگویی و تبریک چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، داستان شاه مقوایی را قصه‌گویی کرد.

اجرای سرودهای انقلابی توسط اعضای مرکز، شعرخوانی و اجرای دکلمه با موضوع انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن و اجرای مسابقه‌ی شاد توسط مربی فرهنگی مرکز از برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

گفتنی است در پایان برنامه با اهدای جوایزی، از برندگان مسابقه‌ی این جشن تقدیر شده و شرکت کنندگان از نمایشگاه نقاشی اعضا، بازدید به عمل آوردند

جشن بزرگ انقلاب در کانون نمین برگزار شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =