کد خبر: 322761
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
بازدید 268
برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر در مراکز کانون استان اردبیل

با حضور پرشور اعضای کودک و نوجوان، برنامه‌های گرامیداشت خجسته سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در نکوشت چهل و چهارمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جشن‌ها و برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی با حضور پرشور اعضا، در مراکز کانون استان در حال اجرا است.

برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر در مراکز کانون استان اردبیل

اجرای مسابقه نقاشی در جشن بزرگ انقلاب شهرستان نمین

در دومین روز از دهه ی فجر، مرکز فرهنگی و هنری نمین، در جشن بزرگ انقلاب، مسابقه ی نقاشی برگزار کرد.

در این برنامه که روز پنجشنبه سیزدهم بهمن‌ماه، با همکاری فرمانداری و ادارات مختلف این شهرستان، به مناسبت ایام دهه‌ی فجر در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و رفاهی فرهنگیان، اجرا شد، مرکز فرهنگی و هنری شهرستان نمین، با حضور بیش از ۶۰ نفر از اعضای کودک و نوجوان، مسابقه ی نقاشی برگزار کرد.

گفتنی است در این جشن که با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع از جمله موسیقی زنده، سرود خوانی و سخنرانی همراه بود، بعد از داوری نقاشی‌ها، از سه نفر برگزیده این مسابقه با اهدای جوایزی از سوی شهرداری شهرستان، تقدیر به عمل آمد.

برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر در مراکز کانون استان اردبیل

گرامیداشت دهه مبارک فجر در کانون دولت آباد

بمناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر ویژه برنامه های فرهنگی هنری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دولت آباد با شعار ایران استوار، ۴۴ سال افتخار اجرا می‌شود.

کریم اصلانزاده مربی مسوول کانون دولت آباد با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر از برگزاری برنامه‌های مختنوع فرهنگی و هنری با هدف آشنا کردن بیشتر نسل امروز با آرمانها، اهداف و خدمات انقلاب اسلامی در این مرکز خبر داد.

وی گفت: پخش سرودهای انقلابی، معرفی وقایع و ایام، برپایی ایستگاه نقاشی و تجدید بیعت با شهداو امام شهدا یکی از برنامه های کانون دولت آباد بود که مربیان مرکز با همراهی جمعی از اعضای فعال در گلزار شهدای دولت آباد حضور یافته و ضمن عطر افشانی و غبارروبی، یاد و خاطره شهیدان والامقام را گرامی داشتند.

برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر در مراکز کانون استان اردبیل

نقاشی روی پارچه در مرکز شماره‌۴ کانون اردبیل

روز پنج شنبه  سیزدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۱، در دومین روز از دهه‌ی مبارک فجر، کارگاه هنری مرکزفرهنگی و هنری شماره‌ی ۴ اردبیل، فعالیت نقاشی روی پارچه را با عنوان «روزهای فجر انقلاب» اجرا کرد.

در این برنامه که با حضور بیش از۴۰  عضو از اعضای هنری برگزار شد، شرکت‌کنندگان تصاویری را با موضوع وقایع انقلاب، پرچم جمهوری اسلامی و شعارهای این ایام،  روی پارچه به تصویر کشیدند.

در پایان این برنامه اعضا جهت بزرگداشت و احترام به مقام والای شهیدان، سرود ملی ایران را یکصدا سر دادند.

خاطر نشان ‌می‌شود، نمایشگاه عکس وپوستر با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران که در این مرکز برپا شده است، تا پایان ۲۲ بهمن‌ماه دایر خواهد بود.

برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر در مراکز کانون استان اردبیل

ساخت پازل انقلاب در مرکز۲ کانون مشگین‌شهر

همزمان با آغاز ایام الله دهه‌ی فجر، ویژه برنامه‌ گرامیداشت این مناسبت در مرکز شماره۲ کانون مشگین‌شهر با حضور اعضا و اولیا، با هدف معرفی و آشنایی مخاطبان با وقایع و رویدادهای دوران پرشکوه انقلاب اسلامی برگزار گردید.

در این برنامه که در حضور جمعی از مادران اعضا و با شعار «ایران استوار، ۴۴سال افتخار» برگزار شد، در ابتدا سرودهای انقلابی پخش شده و در ادامه اعضای مرکز در کنار والدین ومربیان خود با مرور رویدادهایی از انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، کارگاه ساخت پازل انقلاب را برپا کرده و هر کدام برشی از صحنه های پرشور انقلاب را به همراه پرچم، گل لاله وشعارهای انقلابی را روی صفحه‌ی کار چسباندند.

در پایان این برنامه، اعضای حاضر با در دست گرفتن پازل‌ها وپرچم مقدس انقلاب اسلامی، شعار «ایران استوار، ۴۴سال افتخار» را سر دادند.

برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر در مراکز کانون استان اردبیل

اجرای برنامه های دهه فجر در مرکزشماره‌ی یک کانون پارس‌آباد

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر فعالیت‌های ویژه‌ی گرامیداشت این مناسبت در مرکزشماره‌ی یک کانون پارس‌آباد برگزار شد.

در این برنامه ها که با حضور اعضای طرح کانون ‌مدرسه و اعضای کارگاه‌های تخصصی روز یکشنبه ۱۶بهمن‌ماه، در سالن مطالعه مرکز برگزار شد، ابتدا علی برادران مربی مسوول مرکز ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به معرفی مناسبت ایام الله دهه فجر و اتفاقاتی که در سال ۵۷ افتاد، پرداخت.

اجرای سرود توسط دانش‌آموزان مدرسه وحدت و بازدید از نمایشگاه آثار اعضا از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این ایام بود. هم چنین در این روز اعضای کارگاه سفال‌گری به ساخت کتیبه های سفالی با موضوع دهه فجر پرداختند.

برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر در مراکز کانون استان اردبیل

برگزاری نشست اعضای نوجوان کانون خلخال با موضوع بررسی دستاوردهای انقلاب

نشست اعضای نوجوان مرکز فرهگی و هنری کانون خلخال با موضوع بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی روز یکشنبه، ۱۶بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در مرکز خلخال برپا شد.

در ابتدای این برنامه، زهرا محیطی مربی مسوول مرکز، ضمن خیرمقدم گویی به معرفی ایام‌الله دهه‌ی فجر پرداخته و با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، اعطای هویت دینی و ارزشی، رشد و اعتلای جایگاه کرامت انسانی، ارزش دادن به قشر زنان، امنیت، ارتقای سطح علمی، بهداشت و آموزش پزشکی و رشد تکنولوژی را از دستاوردهای بسیار والا و با ارزش این انقلاب عنوان کرد.

در ادامه نوجوانان هم با ذکر مواردی همچون رشد فرهنگی و علمی، تقویت روحیه جهادی و ایثارگرایانه به بیان وظایف کودکان و نوجوانان در حفظ و نگهداری این دستاورد پرداختند.

این اعضا، تحصیل و یادگیری انواع مهارت‌ها و هنرها، توجه کردن به پژوهش و تحقیق، میهن پرستی و ولایت مداری، افزایش آگاهی و معلومات عمومی در خصوص ارزش های انقلابی و هویت دینی   را مهمترین وظایف خود در برابر انقلاب دانستند.

برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر در مراکز کانون استان اردبیل

جشن ایران استوار در مرکز شماره‌ی‌۲ کانون پارس‌آباد

در پنجمین روز از دهه‌ی مبارک فجر، فعالیت‌های ویژه‌ی گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری و ادبی و با حضور اعضای فعال در مرکز شماره‌ی ۲ کانون پارس آباد برگزار شد.

در این مراسم که با عنوان «ایران استوار» اجرا شد، پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید، شرکت کنندگان سرود ملی  و سرودهای انقلابی را به همراه والدینشان همخوانی کرده و یکی از اعضای مرکز دکلمه‌ای را در خصوص این مناسبت اجرا کرد.

 در ادامه مربی فرهنگی مرکزبا هدف معرفی و آشنایی مخاطبان با وقایع و رویدادهای دوران پرشکوه انقلاب اسلامی به معرفی  شخصیتهای نام آورو تاثیرگذار دوران انقلاب در به ثمر رسیدن این پیروزی ازجمله امام خمینی(ره) و چند تن ازیاران  ایشان پرداخت.

قصه‌گویی از داستان گربه‌ها و خروس‌ها، معرفی و مروری از بخش‌های کتاب خاطرات بچه های انقلاب، برپایی نمایشگاه سفال،  شعرخوانی خردسالان با موضوع امام و انقلاب، نقاشی و پذیرایی از دیگر برنامه های این ویژه برنامه در مرکز شماره‌ی۲ کانون شهرستان پارس‌آباد بود.

گفته می‌شود در پایان مراسم با اهدای جوایزی از اعضای فعال و موفق مرکز، تقدیر به‌عمل آمد.

برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر در مراکز کانون استان اردبیل

گرامیداشت دهه مبارک فجردر کانون جعفرآباد:

مراسم جشن گرامیداشت ایام‌الله دهه‌ی فجر، با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و با حضور اعضای طرح کانون مدرسه در مرکز فرهنگی و هنری کانون جعفرآباد گزار شد.

در این برنامه مربی فرهنگی مرکز با معرفی چند عنوان کتاب‌ با موضوع وقایع و رویدادهای انقلاب اسلامی ایران از اعضای مرکز خواست با مطالعه این کتاب‌ها، اطلاعات و آگاهی لازم از تاریخ این انقلاب را کسب نمایند.

روایت خاطراتی از روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، معرفی شخصیت‌های مهم وتاثیر گذار در پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری مسابقه از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

شایان ذکر است در پایان برنامه ضمن تقدیر از برندگان مسابقه، از حاضران در برنامه جهت عضویت در کانون و استفاده از خدمات کتابخانه‌ای مرکز و همچنین فعالیت‌های عمومی و کارگاه‌های تخصص دعوت به عمل آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =