کد خبر: 322887
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
بازدید 263
شعارهای انقلابی بر بال پرندگان کاغذی

همزمان با ایام‌الله دهه‌ی فجر، ویژه برنامه‌ی «بر بال پرندگان کاغذی» با حضور اعضای طرح کانون‌مدرسه در مرکز فرهنگی و هنری شماره‌ی‌۲ کانون مشگین‌شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این برنامه که روز دوشنبه، هفدهم بهمن‌ماه۱۴۰۱ انجام شد، لیلا مستعلی‌زاده مربی مسوول مرکز فرارسیدن چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفته و در خصوص وقایع و رویدادهای انقلاب در سال ۱۳۵۷ برای اعضا و نسل جدید انقلاب مطالبی ارایه داد.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های کشور پس از سرنگونی رژیم پهلوی و معرفی برخی دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، این عزت و اقتدار را حاصل ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های مردم غیرتمند ایران اسلامی دانست.

مستعلی‌زاده نقش نوجوانان و جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی را پررنگ عنوان کرده و اظهار داشت: همین نوجوان و جوانانی که پیروزی انقلاب را رقم زدند، با مقابله با تجاوز رژیم بعث عراق، اجازه ندادند ذره‌ای از خاک وطن به دست دشمن بیافتد.

شعارهای انقلابی بر بال پرندگان کاغذی

وی در ادامه، کتاب «کتاب بازی» از مجموعه کتاب‌های هنر وسرگرمی را برای اعضا معرفی کرده وبصورت گام به گام و همراه با اعضا، کاردستی پرنده را قالب فعالیت کاغذوتا درست کرده و پس از نوشتن شعارهای انقلابی و جملاتی با مضمون ایران و انقلاب اسلامی روی بال پرنده، همراه با در دست گرفتن پرچم افتخارآمیز کشور، شعار «ایران استوار، ۴۴سال افتخار» را سر دادند.

در پایان برنامه مربی مسوول مرکز، با معرفی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون و توضیح نحوه‌ی ثبت نام اعضا در مرکز از حاضران برای عضویت و استفاده از کارگاه‌های تخصصی و عمومی مرکز دعوت به عمل آورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =