نقاشی‌های کودکان در کانون گرمی وقایع انقلاب را روایت کردند

از مجموعه برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت دهه فجر در شهرستان گرمی، ایستگاه نقاشی در دو گروه دختران و پسران در مرکز فرهنگی و هنری کانون این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ایستگاه نقاشی با موضوع روایت رویدادهای انقلاب در روزهای ۱۶ و ۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با حضور اعضای دختر و پسر در مرکز فرهنگی و هنری کانون گرمی برپا شد.

 در این برنامه حبیبه سادات کریمی سرپرست مرکز، ضمن تبریک ایام‌الله دهه‌ی مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، حاضران در برنامه را با شخصیت بزرگ امام خمینی (ره)، آشنا کرده و از حوادث و رویدادهای سال ۱۳۵۷ مطالبی را ارایه داد.

مربی آفرینش‌های هنری مرکز نیز با تبریک مناسبت دهه‌ی فجر، در مورد فعالیت‌های هنری در کانون توضیحاتی داده و در ادامه شرکت کنندگان در برنامه، با موضوع «من یک انقلابی‎ام» و «امام و انقلاب» به کشیدن آثار خود مشغول شدند.

گفتنی است در پایان برنامه که با حضور مسوول کمیته امور بانوان فرمانداری شهرستان گرمی و با مشارکت اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر برگزار شد، از آثار برتر با اهدای جوایزی تجلیل به‌عمل آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =